تیم فوتسال شهرداری رشت که در لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور دارد در هفته چهاردهم بازیها مهمان خود رعد پدافند را گل باران کرد.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، بازیکنان ارسلانی در نیمه اول با انجام یک بازی منطقی و قدرتمند تیم خوب و سرباز رعد پدافند را با پنج گل مغلوب بازی خود نمودند.
در نیمه دوم تیم میزبان باز هم زور اصفهانی ها به بازیکنان رشت نرسید و در نهایت بازی با نتیجه شش بر پنج به سود شهرداری رشت به پایان رسید. قطع دستگاه اسکوربورد از ابتدای نیمه دوم و اعتراضهای پی یاپی تیم میزبان از حواشی بازی امروز بود.

 

گلهای بازی روز گذشته تیم فوتسال شهرداری رشت را عرفان عبدالعلی زاده یک گل، محسن علایی دو گل، مجتبی وفادار یک گل و طالب محمد عرب پور دو گل به ثمر رساندند.
شهرداری رشت با این پیروزی ارزشمند بیرون از خانه به سومین برد پیاپی رسید و با شانزده امتیاز و با یک بازی کمتر در رتبه پنجم جدول نه تیمی قرار گرفت.
بازی بعد شهرداری رشت سه شنبه همین هفته ساعت 16 در مقابل تیم زاگرس خوزستان در سالن آتش نشانی میدان انتظام برگزار می شود که شهرداری چی ها در صورت پیروزی در این مسابقه به رده چهارم جدول صعود خواهند کرد. 

 

سایر نتایج هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور- گروه ب به این شرح است:

رعد پدافند اصفهان 5-6 شهرداری رشت

نفت امیدیه 4-0 بالان صنعت شیراز

زاگرس خوزستان 1-1 مقاومت شهرداری مشهد

پارسیان شهر قدس 4-2 دانش و ورزش فریمان

 

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور – گروه ب: 

جدول رده بندی لیگ یک فوتسال