وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان گیلان ، پاسداشت زنده یاد محمود نامجو و شادروان سیروس قایقران چهره های ماندگار ورزش ایران در سالن یادگار امام (ره) رشت برگزار شد .

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان این مراسم عصر روز چهارشنبه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ، استانداری و صداو سیمای مرکز گیلان شبکه باران و با حضور جمعی از مسئولین ، ورزشکاران و مردم شهر رشت و استان گیلان برگزار شد .

 

برای مطالعه حواشی این همایش

– این مراسم که قرار بود از ساعت 17 آغاز شود با 30 دقیقه تاخیر و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد و پس از آن گروه موزیک نظامی به اجرای آهنگ های ملی و محلی-بومی پرداخت.

 

– چیزی در حدود 1500 نفر این مراسم را از نزدیک دنبال می کردند . در بین حاضرین در سالن جمعی از چهره های ورزشی و مسئولین از جمله سردار سعادتی استاندار گیلان ، بابایی مدیر اداره کل ورزش و جوانان ، الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان ،روسای برخی از هیات های ورزشی ، جعفرزاده نماینده شهر رشت، خصوصی نماینده صومعه سرا ، نمایندگان رودبار و آستانه و … حضور داشتند.

 

– پیش از آغاز مراسم بسته هایی توزیع شد که شامل بسته پذیرایی ، یک جلد کتاب ، ویژه نامه و بروشور مراسم، بیوگرافی مرحوم نامجو و…بود. نورپردازی ضعیف ، برخی ناهماهنگی ها و تهویه نامناسب از جمله ضعف های این مراسم به شمار می رفت .

 

– اجرای گروه موسیقی سنتی عرفان ، اجرای نمایش کمدی ، سخنرانی استاندار و مدیر اداره کل ورزش و جوانان و تجلیل از ورزش کاران برتر رشته های مختلف ورزشی استان اهم برنامه های این مراسم بود .

 

– مدیر اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بیانات خود آماری از موفقیت های ورزشی استان و مدال آوران در سال گذشته ارائه کرد.

 

– سعادتی استاندار گیلان نیز در ادامه طی بیاناتی از مشکلات اشتغال ورزشکاران سخن گفت و از امین قاسمی پور بوکسور رشتی ایران در مسابقات المپیک 2012 به عنوان یکی از ورزشکارانی که شغلی ندارد مثال زد . وی در ادامه از بابایی در خواست کرد تا با تشکیل کمیته ای جهت بر طرف کردن مشکلات شغلی ورزشکاران اقدام کند .

 

– در حین اهدای جوایز فردین معصومی از استاندار گیلان خواست تا همانند سایر استان ها برای ورزشکاران بزرگ ارزش بیشتری قائل شوند و استادیوم یا خیابانی را جهت قدردانی از آنها به نام آنها نامگذاری کنند که با پاسخ مثبت سعادتی مواجه شد .