امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال داماش گیلان به هیات فوتبال استان واگذار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در روزی که نشست های 1+5 با ایران پس از سال ها به توافقی در خصوص برنامه هسته ای ایران منجر شد، پس از مدت ها انتظار امتیاز لیگ یکی داماش نیز به هیات فوتبال گیلان واگذار شد تا به زودی در خصوص واگذاری آن به یکی از متقاضیان در گیلان تصمیم گیری شود.

 
 
صبح امروز سه شنبه مورخ 94/4/23 طی جلسه ای در تهران با حضور قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال، امیر عابدینی نماینده و عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان، میرشهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال و جمشید محمدی مشاور و امورشهرستانهای هیات فوتبال، پس از جلسه ای طولانی و چند ساعته توافق شد تا امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال داماش گیلان به هیات فوتبال استان گیلان واگذار شود.

 

توافق نامه پایانی این نشست عصر امروز (سه شنبه) توسط تمامی طرفین و نماینده سهامداران امضا و نهایی شد.

لازم به توضیح است که تنها امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال داماش گیلان به هیات فوتبال استان گیلان واگذار شد و بدین ترتیب متقاضیان خرید داماش با قیمتی بسیار پایین تر از چیزی که پیش از این اعلام شده بود می توانند، داماش را در اختیار بگیرند.

 

بدین ترتیب طی روزهای آینده هیات فوتبال گیلان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان امتیاز داماش را به متقاضی خریدی اصلح و واجد شرایط که توانایی لازم برای شرکت در لیگ را داشته باشد واگذار خواهند کرد.

لازم به ذکر است، داماش در حال حاضر چند متقاضی دارد که یک خریدار بومی و یک خریدار غیر بومی از اصلی ترین آن ها می باشد.