به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص مصاحبه روز گذشته امیر عابدینی مدیر عامل داماش که ادعا کرده بود هیات فوتبال گیلان مبلغ 700 میلیون تومان از حساب این باشگاه که نزد سازمان لیگ بوده بدون اجازه و با لابی گری برداشت کرده است گفت : بعید میدانم آقای عابدینی چنین مصاحبه ای کرده باشد بخاطر اینکه خودشان بهتر می دانند که با لابی گری و بدون اجازه نمی تواند از حساب باشگاهی پول برداشت کرد در این سه سال گذشتههیات فوتبال گیلان تمام قد پشت آقای عابدینی و باشگاه داماش بوده و خواهد بود واین را وظیفه خود می دانیم که در زمانی که باشگاههای ما دچار مشکل هستند حمایت کنیم وپشتیبانشان باشیم.

 

وی در خصوص جریان پول برداشت شده گفت : دو ما پیش با آقای عابدینی صحبت کردیم که در سه سال گذشته تیم های نوجوانان، جوانا ن ، امید و بزرگسالان تمرینات ومسابقات رسمی خود را در ورزشگاه عضدی رشت برگزار کرده اند و مبلغی به این هیات بدهکارند اگر امکان دارد حال که ماهی 300 میلیون تومان به حساب باشگاه تزریقمی شود بخشی از طلب هیات فوتبال پرداخت شود که هیات ورزشگاهها را برای گرفتن مجوز A  کلاس آسیا آماده کند تا باشگاه داماش بتواند با داشتن استادیوم  A مجوز حرفه ای باشگاه داری را کسب کند که آقای عابدینی طی نامه ای به آقای تاج در تاریخ 31/6/92 اعلام کردند که مبلغ 97 میلیون تومان به حساب هیات فوتبال استان پرداخت شود حال چه می شود گه بعد از دو ماه این مسئله به شکل دیگر جلوه داده می شود نمی دانیم .

 

الماسخاله در خصوص مشکل حال حاضر داماش گفت : هر روز پیگیر مسائل داماش هستیم اما آقای عابدینی حتی به تلفن مسئولین گیلانی جواب نمی دهد چطور ما باید کمک کنیم وقتی ایشان حتی نمی گویند مشکل کجای کار است و چطور شده است که آقای اژه ای که هفته ای 300 میلیون به باشگاه میداده به یکباره جلوی این کار را گرفته است آقای عابدینی می گویند به خاطر نامه ای که بدستم رسیده تیم های پایه را تعطیل کنید کدام نامه ؟ چرا در مورد آن نامه چیزی نمی گویند که چه کسی با چه محتوای نامه را فرستاده است که ما برویم دنبال همان آدم فقط کلی می گویند به ما کمک شود . مگر سال گذشته ما توسط آقای کوچکی نژاد نماینده مردم رشت 200 میلیون تومان در حساس ترین شرایط به تیم کمک نکرده ایم یا 15 میلیون به تیم بانوان و در چند بازی هزینه سفر تیم های پایه را پرداخت نکردیم ؟

 

پس ما پای کاریم چون تیم های مان برایمان مهم است اما احساس میکنم بعضی ها خیلی بی معرفتی میکنند ومی خواهند هیات فوتبال را مقصر جلوه دهند.

 

وی در پایان گفت : صحبت زیاد است اما ترجیح میدهیم در شرایط حساس چیزی نگوییم تا در یک فضای آرام با حمایت و همدلی سعی کنیم از این شرایط و مشکل پیش آمده خارج شویم . آقای عابدینی خیلی زحمت می کشند و باشگاه داماش را فرزند خود می دانند اما نباید این مسئله باعث شود زحمت دیگران را نادیده بگیرند.

 

احساس میکنیم بعضی ها می خواهند بین هیات و عابدینی فاصله بیندازند و سعی می کنند با شیطنت و تیتر کردن بعضی مسائل کوچک باشگاه داماش را مقابل هیات استان قرار دهند که این افراد برای ما شناخته شده هستند و به زودی با آنها برخورد قاطع خواهیم کرد که با افکار عمومی بازی نکنند.

هیات فوتبال استان گیلان در پایان نامه عابدینی به تاج را منتشر کرد.