رییس هیات فوتبال گیلان طی پیامی به باشگاه داماش از تلاش های کادر مدیریتی، فنی، بازیکنان و تماشاگران خونگرم این باشگاه تقدیر به عمل آورد.

قربانعلی الماسخاله طی پیامی در سایت هیات فوتبال گیلان به مدیریت باشگاه داماش از تلاش های بی وقفه این باشگاه تقدیر بعمل آورد.

 

متن پیام بدین شرح است:

“بدون شک در طول فصل گذشته زحمات زیادی از سوی کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی، بازیکنان و تماشاگران تیم فوتبال باشگاه داماش گیلان برای موفقیت و سربلندی فوتبال گیلان در مسابقات لیگ دسته دوم در راه کسب سهمیه لیگ یک و همچنین رسیدن به فینال جام حذفی کشور کشیده شد.

 

بدینوسیله از تلاش و کوشش بی وقفه باشگاه داماش در طول فصل تقدیر بعمل آورده و همچنین از حضور مقتدرانه این باشگاه در دیدار شب گذشته فینال جام حذفی برابر پرسپولیس و کسب نایب قهرمانی در این جام کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

تصمیمات به موقع و ایستادگی مقتدرانه مدیریت باشگاه در راستای احقاق حق و حضور تماشاگران با غیرت داماش در ورزشگاه شهدا اهواز ستودنی است.

 

از این رو جامعه فوتبال استان گیلان بر خود می‌بالد که نماینده شایسته ای همچون باشگاه داماش و تماشاگران علاقمند و پرشور که مسافت بسیار طولانی را برای حمایت از تیم محبوبشان پیموده‌اند، دارد.

 

در پایان از مسوولین ورزشی و فوتبالی کشور که راستای ضایع شدن حق داماش عذرخواهی نموده اند نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد این نوع مسایل نامیمون در فوتبال ایران نباشیم.”

 

قربانعلی الماسخاله

رییس هیات فوتبال استان گیلان