یکبار دیگر شهریور به نیمه خود رسید تا بهانه ای شود که یک سال دیگر با شما بودن را گرامی بداریم…

نهمین سالروز تاسیس وارش اسپرت در حالی فرا رسیده است که مفتخر بوده ایم که در این مدت، بدون وابستگی به هیچ نهاد و یا شخصی، به عنوان یک رسانه‌ی هواداری و تنها در جهت حقانیت تیم محبوب‌ مان “داماش گیلان” تلاش کنیم.

 

وارش اسپرت در این سالیان، همواره سعی کرد تا منافع نام «داماش» را در نظر بگیرد. هیچ چیز را صرفا برای خود نخواست و هرجا که انتقادی کردیم یا که پیشنهادی دادیم، در جهت منافع تیم محبوبمان بود. به عنوان تارنمای‌هواداران، همیشه سعی مان بر این بود تا دو لغت «تعامل» و «تعادل» که امروزه در جامعه ما رفته رفته می روند تا به حلقه هایی مفقوده در ارتباطات تبدیل شوند، را در ارتباط با باشگاه در نظر گرفته و حفظ کنیم.

 

مروری بر آرشیو وبسایت در این سالیان اثبات می کند که در قبال اشخاص عهد اخوت یا کینه ورزی نداشته ایم، بلکه همواره سعی کرده ایم ملاک را وضعیت حالِ افراد و عملکرد آن ها در نظر بگیریم.

 

همیشه با افتخار خود را یک هوادارِ بی ادعای داماش می دانیم و در این بین قطعا باید به مهمترین دلایل استمرار و اعتبار وارش اسپرت در این ۹ سال، یعنی اعتماد هواداران داماش اشاره داشته باشیم.

و تشکری ویژه از تمامی اشخاصی که در ۹ سال گذشته در کادر اجرائی وارش اسپرت به هر نحو ممکن و گاها گمنام، حضوری موثر داشتند و به دلیل اینکه نامی از قلم نیفتد از بیان نام آنها خودداری می کنیم؛ همراهانی که طبق سیاست وارش اسپرت از بدو تاسیس بر پایه اصول هواداری و باید گفت فی سبیل داماش با رسانه‌ی هواداران تیم محبوب خود همکاری داشتند.

 

لازم به ذکر است، وارش اسپرت با ۹ سال سابقه فعالیت، هم اکنون قدیمی‌ترین پایگاه‌ و برند خبری فعال در استان گیلان به شمار می رود که با اخذ مجوز از معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در حوزه ورزش گیلان همچنان در حال فعالیت است.