تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت در دومین روز مرحله نهایی جام باشگاه های کشور برابر میزبان شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، بانوان والیبالیست وارنا شهر باران رشت در دومین بازی خود در مرحله پایانی رقابت های لیگ یک جام باشگاه های کشور، برابر شهرداری قزوین میزبان این مرحله از مسابقات با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

دختران وارنا که در ست دوم این مسابقه با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی دست یافتند، به ترتیب در ست های اول، سوم و چهارم بازی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 21 بازی را به میزبان مسابقات واگذار کردند. لازم به ذکر است که تیم شهرداری قزوین علاوه بر امتیاز میزبانی از سه بازیکن ملی پوش نیز بهره می برد.

بانوان والیبالیست وارنا شهر باران رشت از ساعت 14 فردا (دوشنبه) در آخرین مسابقه مرحله گروهی خود برابر اکسون تهران قرار میگیرند و در صورت پیروزی می توانند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند. 

وارنا شهر باران رشت در مرحله پایانی که در دو گروه چهار تیمی و به میزبانی قزوین برگزار می شود با تیم های اکسون تهران، فرهنگسرای ارومیه و شورا وشهرداری قزوین در گروه الف همگروه است. 

در پایان مرحله گروهی، تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری در مرحله نیمه نهایی با هم رقابت می کنند. در پایان این مسابقات سه تیم برتر به مسابقات سوپر لیگ والیبال بانوان صعود خواهد کرد.