تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت در سومین دیدار خود در مسابقات باشگاه های کشور شکست خورد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران که برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی خود در رقابت های لیگ یک جام باشگاه های کشور و به میزبانی شهر یزد در این شهر حضور دارد، در سومین بازی خود با نتیجه سه بر صفر برابر اکسون تهران شکست خورد.  

دختران والیبالیست وارنا در این دیدار در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 14 و 25 بر 21 بازی را به حریف تهرانی خود واگذار کردند. وارنا شهر باران رشت طی دو روز گذشته به ترتیب برابر تیم های طوبی زنجان و آتش و یخ تهران با نتایج مشابه سه بر صفر به برتری دست یافته بود. وارنا دو بازی باقیمانده خود در مرحله گروهی را طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برابر تیم های پارس لامرد فارس و فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار خواهد کرد.

مرحله نخست مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه های کشور در سه گروه 6 تیمی و به میزبانی شهر یزد برگزار می شود و وارنا شهر باران رشت با تیم های پارس لامرد فارس، اکسون، طوبی زنجان، آکادمی آتش و یخ و فرهنگسرای جوان ارومیه همگروه است. 

در پایان مرحله نخست دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه می یابند و 6 تیم راه یافته به این مرحله، برای تعیین سه تیم صعود کننده به سوپر لیگ با هم به رقابت می پردازند.