تمرینات گروهی داماشی ها در حالی از صبح چهارشنبه زیر نظر مازیار ربیعی فرد آغاز شد که همراه با حضور مالک مستعفی باشگاه داماش بود تا کمی از سایه بلاتکلیفی داماشی ها کاسته شود.

حاجی پور در گفتگوی تلفنی که چند روز قبل با برنامه مجله ورزشی رادیو گیلان داشت، مجددا اعلام کرد که سمتی در تیم داماش ندارد! با شناخت نسبی از خصوصیت رفتاری اسماعیل حاجی پور، ساده لوحانه است که انصرافش از تیمداری را صرفا در فشارهای اقتصادی جستجو کنیم و شاید این موضوع را بیشتر باید در هجمه های سیاسی و جو عمومی کنکاش کرد که منجر به دلسردی پیرمرد با تجربه در عرصه سیاست و ورزش شهرباران شده بود. انصرافی که البته با حضور‌ حاجی پور در تمرینات داماش، تناقض دارد و نشان از این دارد که سایه او کماکان بر روی تیم است.

 

توافق ضمنی با متقاضی اسپانسرینگ داماش و طرح لایحه کمک به تیم های رشتی در صحن شورا از مهمترین اخبار حول و حوش باشگاه داماش قلمداد می شود که رساتر از گذشته ایفای نقش حاجی پورِ پدر را به گوش می رساند تا شاید این تلاش ها برای لاجوردی پوشان به فرجام نیک بیانجامد.
این تحرک های جدید حاجی پور برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت تیم می تواند خبر مسرت بخشی برای هواداران رشتی و بازیکنان داماش بعد از ماه ها بلاتکلیفی و مسئولیت گریزی متولیان امر باشد، تا به آینده امیدوار باشند و شاید خط بطلانی بر لج‌بازی تمام ارکان باشگاه در یک سال اخیر شود!