به گزارش وارش اسپرت ، به دنبال این اظهارات روابط عمومی باشگاه داماش گیلان نکاتی را در باره این اظهارات یادآور شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

 

الف – تیم داماش گیلان در فصل جاری در مقابل تمام مدعیان فوتبال کشور در رشت به پیروزی رسیده و در این میان با عنایت خاص کمیته داوران در مقابل پرسپولیس و سپاهان 10 نفره به این مهم دست یافته است.

 

ب – تیم داماش در حالیکه در خوف و رجاء بی پولی و مصاحبه های آنچنانی بعضی از صاحب منصبان قبلی سازمان لیگ قرار داشت و در حالیکه 3 مسابقه سنگین با تیمهای تراکتورسازی، پرسپولیس و نفت تهران را برگزار کرده بود و بازیکنان این تیم دو یار صاحب نام و تاثیرگذار خود را نیز همراه نداشتند در مقابل سپاهان مردانه ایستاده و هیچگاه پای پس نگذاشتند و با تمام وجودشان کاری کردند کارستان.

 

ج- جناب آقای خوروش ضرورت دارد نتیجه فصل گذشته داماش و سپاهان را بیاد آورند که تیمشان با گل هند آقای عماد رضا به پیروزی رسید و همچنین بازی 4 فصل پیش را نیز مرور کنند که با پنالتی دقیقه 90 در اصفهان توانستند به تساوی یک بر یک دست یابند. بنابراین داماش هیچگاه تیم دست و پا بسته ای نبوده و نخواهد بود همانگونه که این باخت چیزی از نام بزرگ سپاهان اصفهان نخواهد کاست و بهتر است باور کنیم که فوتبال در گستره کشورمان رو به رشد بوده و دیگر مدعیان برای پیروزی هایشان خواب خوش نخواهند داشت.

 

د- ما به اقتدار در برنامه ریزی معتقدیم والا آن تیمی که بیش از همه از برنامه ریزیها در این میان متضرر شده داماش گیلان بوده است.

 

ه – اگر چه باور داریم روزگار سختی برای سپاهان بخاطر فشردگی مسابقات رقم خورده است اما امید داریم با حمایت از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای بهینه سازی و سالمسازی بستر فوتبال و داشتن برنامه ای مدون و مدرن کمک نماییم تا این بستر زیبا با پلشتی ها خدشه دار نشود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید