حساب شده بازی کردیم و در شرایط فعلی برای ما سه امتیاز از تعداد گل مهم تر است. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وحید رضایی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی تیمش در داربی شمال برابر شموشک مازندران اظهار داشت: هفته گذشته بازی بسیار سختی را در بوشهر داشتیم و توانستیم در برابر تیم خوبی که شاهین جمع کرده است و در آب و هوایی بسیار گرم با ارائه بازی مناسب به یک امتیاز دست پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: می دانستیم که امروز نیاز داریم که به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. بچه های ما امروز خیلی خوب و حساب شده بازی کردند و با حفظ مالکیت توپ و پرس بازیکنان حریف توانستیم موقعیت های مناسبی را به وجود بیاوریم. سرانجام هم بر روی یکی از همین موقعیت ها گل پیروزی بخش را به ثمر رساندیم و با حفظ نتیجه سه امتیاز را در خانه نگه داشتیم. 

وی افزود: تیم شموشک بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است و  به همین دلیل بازی بسیار با کیفیتی را از دوتیم شاهد بودیم. اینکه موقعیت ایجاد می کنیم خیلی خوب است و اگر دقت را در ضربات آخر بالا ببریم می توانیم به گل های بیشتری هم برسیم اما فعلا برای ما سه امتیاز مهم تر از تعداد گل است. 

سرمربی داماش گیلان در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل فولاد نوین در اهواز گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. تا امروز به شموشک فکر می کردیم و از فردا به بازی با فولاد نوین در اهواز فکر خواهیم کرد. فردا فیلم بازی های فولاد به دست من خواهد رسید و روی آن آنالیز خواهیم داشت. البته اینکه در شرایط آب و هوایی بسیار گرم اهواز باید ساعت سه و نیم بعدازظهر بازی کنیم، مسلما کار را برای ما بسیار سخت خواهد کرد اما در بوشهر هم با آن هوای شرجی کار سختی را برابر شاهین داشتیم ولی با وجود فشاری که به تیم وارد شد، می توانستیم برابر آن تیم خوب هم بعد از گلی که زدیم باز هم گل بزنیم که این اتفاق نیفتاد. 

وی در پایان گفت: هر هفته را یک فینال می دانیم و سعی می کنیم با جمع آوری امتیازات بدون هیچ حرف و حدیثی از مرحله نخست صعود کنیم.