دیار وارش: خودمان را آماده می کنیم که برای دور دوم با کیفیت بهتر حاضر باشیم. می دانیم که بازی ها در دور نهایی بسیار سخت از این مرحله است اما امیدواریم که در آنجا صعودمان به لیگ یک را مسجل کنیم. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وحید رضایی سرمربی داماش گیلان پس از کسب تساوی بدون گل دور از خانه تیمش برابر قشقایی شیراز گفت: بازی را خیلی خوب و  پر انرژی شروع کردیم. موقعیت های خوبی را هم بدست آوردیم اما فکر می کنم که گلر قشقایی یکی از بهترین روزهایش را سپری کرد و توانست موقعیت های خوبی را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: با تمام این اوصاف من از تمام بچه هایمان راضی هستم و اعتقاد دارم که روند مان را خیلی خوب طی می کنیم و آماده می شویم که بتوانیم با کیفیت بهتر در دور دوم حاضر باشیم.

وی افزود: می دانیم که بازی ها در دور نهایی بسیار سخت تر از این مرحله است اما امیدوارم آنجا بتوانیم خوب ظاهر شویم و صعودمان به لیگ یک را مسجل کنیم. 

سرمربی داماش گیلان اظهار داشت: از روز اول تمام برنامه های ما بر اساس صعود تیم بوده است و قطعا تا آخرین لحظه برای صعود می جنگیم چرا که حق مردم رشت و هواداران داماش بیشتر از این لیگ است. تیم داماش یکی از بهترین تیم های استان گیلان است و حقش است که در لیگ یک حضور داشته باشد و در سال های بعد هم به لیگ برتر صعود کند. 

 

رضایی در پاسخ به اینکه آیا برای مرحله بعد باز هم بازیکنی به تیم اضافه خواهد شد یا خیر گفت: قانون اجازه نمی دهد که کسی را اضافه کنیم و از طرفی نیم فصل بازیکنانی که میخواستیم را جذب کردیم. البته ما به بازیکنان جدیدی هم نیاز نداریم  چون همه بازیکنانم خوب و با کیفیت هستند و از همه آن ها راضی هستم.

سرمربی داماش گیلان در پایان با انتقاد از داور چهارم مسابقه که مسبب اخراج وحید مرادی کمک مربی داماشی ها شد، گفت: من فکر می کنم داور چهارم با تجربه عمل نکرد. وحید مرادی فقط گفت، آقای داور! اما نمی دانم چرا اخراج شد. من فکر می کنم تحت تاثیر جو و ورزشگاه این اتفاق افتاد، اما در مجموع داوری بسیار خوب بود و فقط در آن صحنه یک مقدار عجله چاشنی کار شد. به هر حال امیدوارم که در ادامه راه از این دست مشکلات برای ما بوجود نیاید.