دو بازی پیشین ما در جام حذفی و همچنین در لیگ برابر مقاومت در تهران سنگین بود و این می توانست روی کار بازیکنان ما در این بازی بسیار سخت و شش امتیازی تاثیر گذار باشد، اما بچه های ما از همان ابتدا خیلی خوب کارشان را آغاز کردند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وحید رضایی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی دو برصفر تیمش در بازی حساس مقابل کارون اروند خرمشهر با بیان عبارت فوق گفت: اروند بازیکنان بسیار خوبی دارد و به لحاظ مالی نیز در شرایط بسیار ایده آلی است. این تیم سه روز است که در هتل کادوس رشت اردو زده است اما بازیکنان ما به این درک رسیده اند که هر هفته برای ما یک فینال است و کسب این سه امتیاز برای ما از نان شب هم واجب تر بود.

وی افزود: بازیکنان ما کاملا بازی را در اختیار داشتند و نیمه دوم از همان جایی که تمرین کرده بودیم به گل رسیدیم و در ضد حمله هم می توانستیم به گل های دیگری هم دست پیدا کنیم اما باز هم خدا را صد هزار مرتبه شکر که در برابر تماشاگران خونگرم مان به سه امتیاز دست پیدا کنیم و به وضعیت مان در جدول سر و سامان دهیم.

سرمربی داماش گیلان در خصوص عدم استفاده از علیرضا صبوری که از بازیکنان موثر داماش در فصل گذشته بود، گفت: برای ما اول شرایط تیم ما اهمیت دارد. علی از بازیکنان بسیار خوب مان است که در شروع فصل هم از تاثیر گذار ترین مهره های ما بود.

وی ادامه داد: حتی یکی از دلایل جدایی شروین بزرگ نیز این بود که او دید علی (صبوری) جای خودش را در اینجا سفت نگه داشته است، اما در ادامه صبوری دچار مصدومیت شد و از آمادگی دور شد.

وی افزود: الحمدالله صبوری مجددا دارد به شرایط ایده آلش نزدیک می شود و از طرفی ما هر مهره ای که بتواند به ما کمک کند را استفاده می کنیم. 

رضایی در پایان گفت: تیم ما بعد از سال ها صد در صد بومی است. تمام پتانسیل استان را جمع کرده ایم و از همه جوان های این استان داریم استفاده می کنیم. انشالله این جوان ها که جای پیشرفت زیادی دارند بتوانند به پیشرفت تیم و موفقیت آن کمک کنند.