داماش گیلان با تیم هم خانواده خود پارسه در تهران به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم نوبنیاد تهران میهمان پارسه تهران بود و در حالی که با دو گل از این تیم پیش بود، در عرض دو دقیقه، دو گل دریافت کرد تا بازی مساوی شود.

 

گل های داماش گیلان در این دیدار توسط میلاد قربان زاده در دقیقه 26 و حسن نجفی در دقیقه 51 به ثمر رسید و گل های پارسه نیز توسط سجاد عاشوری در دقایق 72 و 74 وارد دروازه داماش شد. مهیار نوری و محمد حیدری از داماش در این بازی کارت زرد دریافت کردند. در انتهای مسابقه درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد.  

داماش با این تساوی 9 امتیازی شد و در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفت. داماش دوشنبه هفته آینده 27 مرهماه از ساعت 15 در استادیوم شهید عضدی رشت پذیرای ماشین سازی تبریز خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی،حمید خدابنده لو، حسن نجفی (محمدرضا مهدی زاده 64) ، محمد حیدری (حافظ یعقوبی 75)، امیر رضا غمناک، محمد رستمی، هادی سهرابی (سعید طالبی 80)، مصطفی حاجتی، بهنام عسگرخانی،مهیار نوری، میلاد قربان زاده.

 

شرح گل های داماش:

گل اول: طی یک فعل و انفعال و یک دو میلاد قربان زاده در محوطه جریمه صاحب توپ می شود که با شوتی سرکش دروازه پارسه را دردقیقه 26 مسابقه باز میکند.

 

گل دوم: روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام تر حسن نجفی سجاف دروازه پارسه را هدف قرار می دهد و بازی را برای داماش دو بر صفر میکند.

 

*درحاشیه

-سوت آغاز بازی دو دقیقه زودتر از زمان اعلامی فدراسیون توسط داور مسابقه نواخته شد.

 

-کمتر از 70 نفر تماشاگر این بازی هستند که در این بین حدود 20-25 تماشاگر گیلانی مقیم پایتخت به طرفداری از داماش در استادیوم حاضر بودند.

 

-پس از به ثمر رسیدن گل دوم داماش گیلان پارسه ای ها با شدتی بیش از پیش نسبت به داوری تا انتهای مسابقه اعتراض میکردند که در یکی از صحنه ها که پس از گل دوم داماش بود، سرمربی این تیم از کنار زمین اخراج می شود.

 

– در انتهای مسابقه بازیکنان پارسه با پیش زمینه مشاجرات حین بازی با محمد حیدری و بازیکنان داماش به سمت داماشی ها حمله ور میشوند و در این بین حافظ یعقوبی با ضرباتی که دروازه بان به گردن و سینه و صورت وی میزند دچار مصدومیت می شود و در آمبولانس مورد مداوا قرار میگیرد.  همچنین یکی دیگر از بازیکنان پارسه با سر به بینی محمد حیدری کوبی که او هم اکنون از نظر جسمانی شرایط مناسبی را ندارد.

داماشی ها حین ورود به رختکن نیز با سنگ و بطری مورد استقبال قرار می گیرند!