وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مصلحت اندیشی نکرده ام و آنچه باور داشتم که حق است بیان کرده ام.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، روزنامه خبر ورزشی مطلبی تحت عنوان "آقای عابدینی مدتهاست به فوتبال بی احترامی می شود" را به چاپ رسانید که در انتهای همین مطلب پیوست شده است.

امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان به این مقاله پاسخ داده است که متن کامل آن را در ادامه مشاهده می کنید:

در روزنامه محترم خبر ورزشی مقاله ای تحت عنوان " آقای عابدینی مدتها است به فوتبال بی احترامی می شود" به قلم جناب آقای سردبیر چاپ شده بود که جا دارد چند سطری را در پاسخ قلمی کنم. ابتدا باید بگویم سالهایی که شما شاهدید بنده در فوتبال روی و موی سفید کردم ، هیچگاه مصلحت اندیشی نکردم و آنچه باور داشتم که حق است بیان کردم و میدانید که این روش را ادامه خواهم داد." احساسات" بد نیست تا جایی که عقل و خرد را متلاشی نکند .

 

متن کامل+بریده روزنامه در ادامه مطلب

تصمیم بنده در آن جلسه اتفاقاً منطقی بود به دلایل ذیل :

الف) آقای کفاشیان در مرحله اول اعلام انصراف نکردند.

ب) ناظر فیفا این کناره گیری را تحمیلی تلقی می کرد و معلوم نبود چه بر سر فوتبال می آمد.

ج) آقای قریب تازه واردی بودند که نسبت به آقای کفاشیان در امور ورزشی کم تجربه تر بودند و سابقه آقای کفاشیان درسازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی بر هیچ یک از آحاد ورزشی پوشیده نیست.

د) انتخاب آقای کفاشیان توسط کسانی صورت گرفت که به دنبال اقتدار در فوتبال بودند و نمی خواستند آن بلایی که سرچند فدراسیون دیگر آمد ، بر سر فوتبال بیاید.

 

حال شما می توانید بگویید احساسی عمل شده ، قلم هر روزه دست شماست و بیان حقیقت گاهی به قلم گرد می شود. اگرهمواره نسبت به شما و آن جریده محترم با احترام برخورد کرده ام و هیچگاه از جفای شما نسبت به خود گله نکرده ام ، به علت صداقتی بوده که در کلیت اخبار درج شده مشاهده می شد. گرچه اشتباهات احتمالی را دیده ام و خوانده ام اما از روی عمد ندانسته ام. اما چرا امروز منتقد هستم؟

آقای کفاشیان در جلسات متعدد برای هدایت فدراسیون فوتبال تعهداتی را قبول کردند که هیچ اقدامی از طرف ایشان درجهت اجرای آنها صورت نگرفت. آن روز به آقای کفاشیان رأی دادم ، امروز به کارنامه اش رأی نمی دهم. باید آقای کفاشیان در تمام دوران مدیریت خود نمره قبولی دریافت نمایند نه در برهه ای خاص. اگر ضرورت داشته باشد در مورد ضعف ها و قوت های فدراسیون فوتبال به تفصیل مطالب خود را بیان خواهم کرد.

 

امیر عابدینی

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان

 

بریده روزنامه :

روزنامه خبر ورزشی

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید