دیار وارش: داماش گیلان در دیداری دور از خانه و جنجالی برابر پتروکیان شکست خورد.  

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور و در گروه ب این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری شش امتیازی در استادیوم تختی شوشتر مهمان پتروکیان بود که در نهایت این بازی را با گل دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک واگذار کرد. 

حامد اکبری پور در دقیقه 45 برای داماشی ها و هادی پوری در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی و 2+90  برای پتروکیان در این بازی گلزنی کردند.
در این بازی جنجالی که برای چند مرتبه نیز به دلیل فضای ملتهب قطع شد، مسعود روزبهانی، حسین نظیری، هادی سهرابی و علیرضا صبوری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و محمد مختاری از زمین مسابقه در دقیقه 83 اخراج شد. همچنین روزبهانی در حالی که بر روی نیمکت حضور داشت، محمدرضا حاجی پور سرپرست لاجوردی پوشان شهر رشت پس از اعلام پنالتی و هادی طباطبایی سرمربی تیم نیز به دلیل اعتراض در ثانیه های پایانی به قضاوت داور مسابقه از روی نیمکت اخراج شدند. 

داماش گیلان با این شکست، با یک رتبه سقوط نسبت به هفته گذشته در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و پتروکیان به جایگاه چهارم صعود کرد. 

داماشی ها دوشنبه هفته آینده در رشت میزبان آبی پوشان اردبیل خواهند بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی، آرمین منفرد دوست، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، بابک رمضانی پور، محمد همرنگ، مسعود روزبهانی (هادی سهرابی60)، حسین نظیری، حامد اکبری پور (علیرضا صبوری 66)، حسن رمضانی (مجید هوتن 81) و امین متوسل زاده.