هفته هجدهم لیگ دسته اول باشگاه های ایران

تاریخ برگزاری         : 6/12/1389

ساعت آغاز بازیها   : 14:00

پخش زنده            : مهرداد و آبراره با تعصب  

حداکثر خطا          : 2 دقیقه

 

                        

 

    اتکا گرگان              1-0          داماش گیلان

 

 

گزارش بازی:

 

*این شاید آخرین موقعیت داماش باشه علی نظیفکااااااااار وااای عجب موقعیتی رو از دست میده … و سوت پایان بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اتکا.

اگر داماش تو این بازی قدر موقعیت هاش رو میدونست شاید نتیجه بهتری رو میگرفتیم و حداقل بازی مساوی میشد. و این باخت رکورد 10 بازی بدون باخت داماش گیلان رو میشکنه. متاسفانه از تیمی هم باختیم که در قعر جدول بود تا مهدی دینورزاده اولین شکست خودش رو بعد از حضورش در داماش متحمل بشه.

با توجه به پیروزی مقاومت سپاسی در دیدار همزمان داماش یه پله در جدول رده بندی سقوط میکنه و در پایان هفته هجدهم با 29 امتیاز بعد از سپاسی 31 امتیازی در رتبه دوم قرار میگیره.

 

*ثانیه های پایانی بازی هستیم .. حسینی یه پرتاب بلند انجام میده اما این توپ رو برگشت میدند هیچ کس داخل زمین داماش جز میلوش نیست…! 

 

*وااااای باز هم یه موقعیت خیلی خطرناک رو داماش از دست میده… نباید این موقعیت ها رو به همین راحتی از دست بدند. داماش شکل کاملا تهاجمی گرفته به خودش تو این دقایق پایانی بازی… متاسفانه سایر نتایج هم اصلا به نفع ما نیست!

 

*وای وای واااااااااای … امیری از یه قدمی توپ رو زد تو دستای گلر اتکا … داماش داره دروازه اتکا رو به توپ میبنده، ولی چه فایده که دقایق کمی به پایان بازی باقی مونده…. حالا یه خطا که میختاریان پشت توپ قرار گرفت…

 

*حالا داماش که بازی رو از دست دیده میبینه داره همه جانبه به سمت دروازه اتکا حمله میکنه و بازی زیبا شده. حالاااا یه شوووووووووووت و واااااااااای به اوت میره …

 

*دقیقه 81: وااااااااااااااااااااااااایییییییی یه گل برای اتکا… یه ضربه شوت از بازیکنان اتکا و این توپ گل میشه متاسفانه..!تو عجب دقیقه یک گل میخوریم.

میختاریان هم به جای ترکاشوند وارد بازی میشه 

 

*حالا یه ضد حمله برای اتکاااااااااا ووووو علی نظیفکار با تجربه خودش و یک خطا کارت زرد رو به جون میخره اما داماش رو توی این صحنه نجات میده…

در بازی همزمان مس رفسنجان یکی از گلها رو جبران میکنه اما بازی همچنان دو بر یک به سود سپاسی در حال پیگیری هست

 

* حالاااا محمممممممد صااااااااادققق یه پاس برای علی امیری… ضربه از امیری …… واااااااااااای  توپ با چه اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت …..!

 

*دقیقه 70 بازی هستیم: یه سانتر قطری استادانه از محمد آبشــــــــــک حالا یه ساااااااااااانتر که نه علی امیری توپ رو گم میکنه..!

محمد صادق در این لحظه به جای مصطفی حاجتی وارد میدان میشه… 

 

* در بازی های همزمان مقاومت سپاسی دومین گل رو هم تو کرمان به ثمر میرسونه و بازی 2 بر0 به سود این تیم در حال پیگیری هست. کاوه هم گل تساوی رو میزنه.

حالا کرنر برای اتکا گرگان که مصطفی حاجتی این توپ رو برمیگردونه … یه خطا بر روی افشه اما توپ به اوت میره…

 

*سانتر از بهنام افشههه حالا علی امیری روی هوا یه تاثیری روی توپ میزاره و باز هم این امین ترکاشوند هست که روی این توپ هم بی دقت عمل میکنه…! 

 

*دقیقه 60 مسابقه هم گذشت. حالا یه اشتباه از مسعود میکائیلی که بازیکن اتکا توپ رو تقدیم میلوش میکنه تو اسن صحنه..

 

* دقیقه 58 یه موقعیت عالی برای امین ترکاااشوووووند و نههههههه واااااااای این موقعیت رو ترکاشوند به چه راحتی از دست میده. یه شوت کاملا بی دقت از امین ترکاشوند. داماش توی نیمه دوم تو این دقایق کمی بازی رو در اختیار خودش گرفته به نظر میرسه که مثل بازی های قبل توی نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کنه.

 

*دقیقه 50 مسابقه علی امیری رو میبینیم که داره خودش رو آماده میکنه تا بیاد تو بازی… اوه مثل اینکه افشین چاوشی احساس مصدومیت میکنه و علی امیری جایگزین افشین میشه تو این لحظه…یه ضربه آزاد برای داماش بدست اومده که به راحتی از دست میره. بازی کماکان صفر بر صفر مساوی.. در دیگر مسابقات مهم این گروه مقاومت هنوز یک بر صفر جلوست و کاوه تو تهران دو بر یک از تیم گلگهر سیرجان عقب هست.

 

*بازی بدون حادثه خاصی در دقایق اولیه در حال پیگیری هست…

 

* از این لحظه در ساعت 15:07 با سوت داور مسابقه نیمه دوم این بازی شروع میشه… 

 

 

گزارش نیمه اول و  پخش زنده سایر نتایج در گروه های دو گانه لیگ دسته اول در ادامه مطلب:

 

*پایان نیمه اول تمامی مسابقات*

*دقیقه 45+1 هست که پخش زنده این بازی از شبکه استانی گلستان قطع میشه. دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شده بود که به نظر میرسه نیمه نخست بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسه…

 

*دقیقه 43 مسابقه هستیم که یه موقعیت برای بازیکنان اتکا به وجود میاد که مسعود میکائیلی به خوبی ارتباط این توپ رو قطع میکنه… مهدی دینورزاده به کنار زمین اومده و داره با بازیکنان داماش صحبت میکنه و نکات فنی رو گوشزد میکنه.

 

*بازی تو این دقایق یه حالت کسل کننده به خودش گرفته و چیزی رو برای گزارش میشه گفت که نداره…. دقیقه 40 مسابقه رو هم پشت سر گذاشتیم

کرنر برای داماش گیلان .. ترکاشوند سانتر میکنه که دروازه بان تیم اتکا به راحتی این توپ رو جمع میکنه!

 

*دقیقه 33 : یه حرکت از سوی امین ترکاشوند از سمت راست تیم اتکااااا و تبدیل به کرنر میشه… حاجتی این ضربه کرنر رو میزنه که به ثمر از دست میره این موقعیت!

 

*در دقیقه 30 مسابقه هستیم و بازی در میانه میدان بیشتر جریان داشته . حالا یه خطا برای داماش که مصطفی حاجتی پشت توپ قرار میگیره… این توپ توسط مدافعان اتکا برگردونده میشه.. واااای حالا یه ضد حمله واسه اتکا شکل میگیره که مسعود میکائیلی مجبور میشه تو این صحنه توپ رو از خط عرضی زمین به بیرون بزنه.

 

*تو این دقایق داماش در با پاسکاری های پی در پی توپ رو کنترل میکنه… به قول بچه های این سایت داره a pa upaye rashti رو اجرا میکنه (برگرفته از تیکی تاکای اسپانیا) !!!

 

*در این دقایق کنترل توپ و میدان در دست تیم داماش رشت هست و خوب داره میدان داری میکنه. گزارشگر بازی از داماش به عنوان تیمی که در خانه خودش به هیچ تیمی باج نمیده و از قدرت های اصلی صعود یاد میکنه.

 

*در دیگر بازی مهم این گروه مقاومت شهید سپاسی در کرمان موفق شده یک گل به ثمر برسونه و اون بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مقاومت در حال پیگیری  هست.

حالا افشین چاوشی با درایت خودش میتونه یه کرنر برای داماش بگیره . ترکاشوند میره پشت توپ و سانتر میکنه روی تیر اولللل و دور میشه و به اوت میره … پرتاب اوت هم برای داماش ثمری رو نداره. دقیقه 20 مسابقه رو هم پشت سر گذاشتیم 

 

*حالا در دقیقه 16 بازی یه سانتر به روی دروازه دامااااااااااااش . وااای شانس آوردیم روی این توپ . این ضربه مماس با تیرک دروازه داماش به اوت رفت.

 

*دقیقه 13: خطای علی نظیفکار بر روی بازیکن اتکا چسبیده به کنج چپ محوطه جریمه. میلوش این توپ رو دور میکنه و به کرنر میفرسته… حالا بازیکنان اتکا کرنر رو میفرستند که با یه خطا بر روی میلوش این توپ براشون از دست میره

 

*دقیقه 10: خطا به روی حاجتی . مهدوی پشت این توپ قرار میگیره حالا یه پاس کوتااااه سانتر حسینی که برگشت داده میشه و وااااای توپ به پای افشین جفت و جور نمیشه…

 

*دقیقه 7 مسابقه: اتکا سعی میکنه با پرتاب های بلند به روی دروازه داماش موقعیت ایجاد کنه که موفق نیست

 

*دقیقه 5 مسابقه هستیم و دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر هستند. در همین لحظه یه ضربه ایستگاهی برای اتکا به دست میاد که به دیواره دفاعی داماش برخورد میکنه.

 

*داماش با این ترکیب وارد بازی شده :

میلوش ، حاجتی ، نظیفکار ، میکائیلی، رضایی ، حسینی ، آبشک ، افشه ، ترکاشوند ، چاوشی ، مهدوی

 

*از این لحظه در خدمت شما هستیم با پخش زنده لحظه به لحظه این دیدار.

تیم فوتبال داماش رشت با پیراهن های دوم خودش به رنگ قرمز وارد میدان شده و اتکا هم با لباس های راه راه آبی و سفید. از این بازی تماشاگر چندان زیادی استقبال نکرده و آسمان استادیوم هم کاملا ابری هست

 

 

 

 *سایر نتایج همزمان (نتایج پایانی بازیها)*

 

شهرداری یاسوج 1-0 شهرداری بندرعباس

 

     پیام مشهد 1-2 ماشین سازی تبریز

 

تربیت یزد 0-0 فولاد نطنز

 

      همیاری اراک 0-1 نفت مسجد سلیمان

 

   مس رفسنجان 1-2 مقاومت سپاسی

 

   کاوه تهران 2-2 گلگهر سیرجان

 

سپیدرود رشت 1-1 استقلال اهواز

 

نساجی مازندران 3-0 ایرانجوان بوشهر

 

آلومنیوم هرمزگان 2-1 فولاد یزد

 

   گسترش فولاد تبریز 1-1 شیرین فراز کرمانشاه

 

پیام مخابرات شیراز 0-1 مس سرچشمه

 

داماش درود 2-1 برق شیراز

 

*پنجشنبه 5/12/1389

ابومسلم مشهد 1-1 صنعت ساری