در روزی که همه ی نتایج به سود داماش بود/

داماش گیلان 1-0 شهرداری بندر عباس

وارش اسپرت:

 

ازهفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد تا با بردی دلچسب در برابر تیم شهرداری بندرعباس تا رتبه دوم جدول رده بندی گروه الف لیگ دسته اول باشگاه های ایران جام آزادگان صعود کند.

 

عصر امروز در هوایی سرد و ابری ، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت میزبان تیم فوتبال شهرداری بندر عباس بود که در پایان و با تک گل افشین چاوشی در دقیقه 46 مسابقه توانست این تیم را با شکست رو به رو کند تا در روزی که تمامی مدعیان برای داماش بازی کردند این تیم با پروازی چند پله ای به رتبه ی دوم جدول رده بندی گروه الف صعود کند.

 

در نیمه اول مسابقه داماش حملات بی شماری را بر روی دروازه بندری ها ایجاد کرد اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت. تیم شهرداری هم چند مرتبه و از روی ضدحملات توانست به سمت دروازه داماش یورش بیاورد که با واکنش های خوب علی نظرمحمدی در درون دروازه مواجه شدند تا دو تیم با همان نتیجه صفر به صفر به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم و با تشویق های بی امان تماشاگران،افشین چاوشی که در آغاز نیمه ی دوم وارد مسابقه شده بود توانست در همان ثانیه های ابتدایی ورودش به میدان و با یک ضربه سر تماشایی تک گل پیروزی بخش داماش را به ثمر برساند تا شاگردان مهدی دینورزاده دومین پیروزی پیاپی خود در شهر رشت را جشن بگیرند.

 

همچنین افشین چاوشی بر روی یک صحنه در داخل محوطه جریمه سرنگون شد که به زعم داور این حرکت تمارض بوده و یک کارت زرد به وی نشان داده میشود.

بازی بعدی داماش گیلان در روز پنجشنبه 23 دی ماه در استادیوم حافظیه شیراز در مقابل صدرنشین فعلی این گروه یعنی مقاومت شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

 

حواشی این مسابقه و سایر نتایج گروه های دو گانه در ادامه مطلب…

 

 

*ترکیب داماش گیلان در این مسابقه بدین ترتیب بود:

نظرمحمدی- نظیفکار -میکاییلی -حاجتی- سهرابی (دقیقه 90 طاهری)-حسینی – مهدوی – ترکاشوند (افشه 74) -آبشک – رضایی- امیری (چاوشی 45)

 

*در حالیکه هوای امروز رشت سرد و ابری بود اما چیزی در حدود 5000 هوادار رشتی از این بازی استقبال کردند که به نظر میرسد در صورت نتیجه گیری در بازی های آینده این تعداد افزوده شود.

 

*نصرت ایراندوست از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند!

 

*علی نظرمحمدی دروزاه بان تیم داماش بارها از سوی تماشاگران مخصوصا تماشاگران جایگاه وارش اسپرت تشویق شد. همچنین افشین چاوشی پس از به ثمر رساندن تک گل این مسابقه با شعار جالب افشین 10 ثانیه تشویق میشد. پیش از این چاوشی به خاطر گل معروفش که در ثانیه 30 به ثمر رسیده بود با شعار افشین 30 ثانیه تشویق میشد!

 

*امین ترکاشوند که در بعضی از مسابقات خوب توپ خراب میکند در این مسابقه هم موقعیت های فراوانی را از دست داد و بالاخره در دقیقه 74 جای خود را به بهنام افشه داد

 

 

سایر نتایج در گروه های دوگانه بدین شرح است:

 

پنجشنبه 16 دی

صنعت ساری 0-0 فولاد یزد

گسترش فولاد تبریز 1-0 پیام مخابرات شیراز

جمعه 17 دی

داماش گیلان 1-0 شهرداری بندرعباس

کاوه تهران 2-1 اتکا گرگان

گلگهر سیرجان 1-0 مقاومت سپاسی

همیاری اراک 1-0 مس رفسنجان

پیام مشهد 0-0 تربیت یزد

ماشین سازی 1-0 شهرداری یاسوج

داماش لرستان 0-0 ابومسلم

برق شیراز 0-0 مس سرچشمه

شیرین فراز 0-1 استقلال اهواز

نساجی قائمشهر 3-0 سپیدرود رشت

ایرانجوان بوشهر 4-0 آلومینیوم هرمزگان

آخرین مسابقه این هفته از رقابتها در روز یکشنبه 19 دی ما بین تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد نطنز در شهر مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.