به گزارش وارش اسپرت و به نقل از فارس روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان با تکذیب شایعه‌های مختلف در مورد واگذاری امتیاز باشگاه داماش گیلان اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال گیلان درخواست‌های متعددی برای خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان داشتند که آنها را مورد بررسی قرار داده و در نهایت پیشنهاد باشگاه فولاد ماهان که جدی‌ترین پیشنهاد بود را تایید کرد.

قرار است روز شنبه آینده جلسه‌ای با حضور استاندار گیلان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال گیلان و محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان برگزار و این پیشنهاد به طور دقیق بررسی و تعیین تکلیف شود.

 

مجتبی پوربخش تاکید کرد: از امیر عابدینی مدیرعامل زحمتکش  داماش گیلان که در حال رایزنی برای جذب اسپانسرهای مختلف است تا بتواند داماش گیلان را همچنان سرپا نگه‌ دارد حمایت می‌کنیم و در صورتی که ایشان بتواند اسپانسری برای پرداخت هزینه‌های باشگاه داماش تامین کند اولویت واگذاری باشگاه داماش با ایشان است.

 

هیات فوتبال گیلان همچنین شایعه‌هایی همانند تبدیل نام داماش گیلان به استقلال رشت و سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در این تیم را تکذیب کرد.

 

در صورتی که نظر خود را پس از تائید مدیریت مشاهده نمی کنید اینجا کلیک کنید