وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در فاصله دو هفته یک بازیکن گیلانی دیگر این بار با پیراهن پارسه، مقابل داماش شهر باران بازی کرد که از قضا بازوبند کاپیتانی تمیش را هم بسته بود. میلاد پورصف شکن که متولد روستای دوآبسر شهرستان شفت است، فوتبال خود در سطح پایه را از دخانیات رشت آغاز کرد. وی که در امیدهای ملوان هم بازی کرده است، در لیگ یک و دو هم برای سپیدرود رشت درخشید و سپس به نساجی قائمشهر و پارسه تهران رفت.

پس از بازی داماش گیلان برابر پارسه تهران فرصتی پیش آمد تا به سراغ میلاد پورصف شکن برویم و پورصف شکن هم در این مصاحبه از علاقه اش برای بازی در داماش و کم لطفی مسئولین این تیم سخن گفت…

 

varesh-sport.com: پیش از شروع این فصل قرار بود به داماش بیایی و حتی در تمرینات داماش هم شرکت کرده بودی، دلیل منتفی شدن انتقالت به تیم شهرت چه بود؟

من در پایان فصل گذشته از تیم های لیگ برتری نفت تهران، سایپای البرز و ذوب آهن اصفهان پیشنهاد داشتم که مسئولین پارسه به من رضایت نامه ندادند و زمان نقل و انتقالات لیگ برتر تمام شد. پس از آن بود که آقای نظرمحمدی هم به من زنگ زده بودند و گفتند میلاد بیا برای تیم شهر خودت بازی کن که من هم خیلی استقبال کردم. 

 


به علی آقا گفتم: چرا باید در تهران بازی کنم؟ از خدایم است که در شهر خودم و برای داماش بازی کنم، فقط به حاجی عابدینی بگوئید که زنگ بزند و رضایت نامه ام را از پارسه بگیرد. حتی یک جلسه در تمرین داماش هم شرکت کردم…

من با مدیرعامل پارسه هماهنگ کرده بود که من مشکل خانوادگی دارم و باید در رشت بازی کنم و آنها هم قبول کرده بودند؛ قرار شده بود که داماش یک فکس به باشگاه پارسه بزند که من را می خواهند اما هرچقدر صبر کردم مسئولین داماش هیچ فکسی را ارسال نکردند! واقعا علی آقای نظرمحمدی خیلی تلاش کردند که مرا به داماش بیاورد ولی متاسفانه دیگر کاری از دست شان بر نمی آمد.

 

varesh-sport.com: واکنش پارسه به این اتفاق چه بود؟

موقع قرارداد با پارسه که رفته بودم به من گفتند این همه داماش داماش می کردی، دیدی که تیم شهرت برایت اهمیتی قائل نشد! راستش را بخواهید خیلی برایم گران تمام شد، ولی چون نمی خواستم تیم شهرم را جلوی بقیه خراب کنم گفتم چون وضعیت داماش نامعلوم بود به من گفتند که بهتر است در پارسه بازی کنی… اما خب واقعیت چیزی دیگری بود.

 

varesh-sport.com: سه سال پیش هم در برهه ای که امید هرندی سرمربی داماش بود صحبت هایی از پیوستنت به داماش شده بود. آن موقع چه شد که جذب تیم نشدی؟

من با سپیدرود آقای گل لیگ دو بودم که میخواستم به داماش بیایم. یک نفر در باشگاه به من گفت که فقط روز آخر سر تمرین بیای و تا بعد قرارداد ببندی. دائم امروز و فردا می کردند که سرانجام به من زنگ زدند و گفتند حاجی عابدینی گفته است از سپیدرود نباید بازیکن بگیریم… آن سال هم به نساجی رفتم.

 

varesh-sport.com: چه کسی امروز و فردا می کرد؟!

اسم نبرم بهتر است…

 

میلاد پورصف شکن - داماش

 

varesh-sport.com: به همان اندازه که به زعم خودت از سوی مسئولین داماش مورد کم لطفی قرار گرفتی، اما در عوض هواداران داماش قبل از بازی و در بین دو نیمه تشویقت کردند…

خودم میخواستم بگویم و حتی تصمیم داشتم در سایت شما هم بیایم و پیغام بگذارم تا تشکر بکنم. نمی دانم چگونه بگویم…

حتما از قول من از هواداران داماش تشکر کنید. هیچ وقت این لطف و تشویق شان را فراموش نخواهم کرد، واقعا هواداران داماش با تشویق هایشان مرا شرمنده خودشان کردند و امیدوارم شرایط به گونه ای بشود تا بتوانم برای تیم شهرم و این هواداران خونگرم داماش بازی کنم تا شاید بتوانم این لطفشان را جبران کنم.