سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: این تیم بازی به بازی در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور هماهنگ تر و بهتر می‌شود.

 

ماریان پوشنیک عصر روز جمعه در پایان دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و تربیت یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان ما در این دیدار نسبت به چند بازی گذشته خود بهتر عمل کردند اما برای رسیدن به هماهنگی بیشتر، این تیم به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

وی گفت: بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان باید بیشتر و سخت تر کار کنند تا نقاط ضعف خود را پوشش و از طرفی باید یاد بگیرند که هدف از فوتبال، گلزنی است که متاسفانه در این امر تاکنون ضعیف نشان داده اند.

 

پوشنیک افزود: بین خطوط تیم فاصله زیاد است و بازیکنان باید با تلاش بیشتر این فاصله و همچنین نقاط ضعف خود را کم کنند و امیدوارم که تا هفته هشتم این هماهنگی ایجاد شود و نقاط ضعف تیم به حداقل برسد.

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده کنید:

وی در مورد دیدار تیم‌های داماش گیلان و تربیت یزد گفت: از نتیجه کسب شده به هیچ وجه راضی نیستم چون تیم فوتبال داماش گیلان تیم برتر میدان بود و باید هر سه امتیاز را کسب می‌کرد.

 

وی اظهارکرد: در این دیدار ما یک ضربه پنالتی را از دست دادیم و در چند مورد نیز واکنش‌های خوب دروازبان تیم فوتبال تربیت یزد مانع از گلزنی بازیکنان تیم ما شد.

 

پوشنیک گفت: ما پس از به ثمر رساندن گل برتری نیز صاحب چند موقعیت گلزنی شدیم اما بازیکنان به جای اینکه با یک ضربه دروازه حریف را باز کنند به هم پاس‌های بی‌مورد می‌دادند.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه در مورد غیبت چاووشی مهاجم این تیم گفت: افشین چاووشی بازیکن بسیار خوبی است و غیبت وی در این دیدار محسوس بود اما تیم نباید متکی به یک بازیکن باشد و سایر بازیکنان باید با تلاش بیشتر جای وی را پر کنند.

 

تیمهای داماش گیلان و تربیت یزد عصر روز جمعه در هفته سوم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت، یک بر یک مساوی شدند.