با روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید باشگاه داماش سیاست مدیریت باشگاه داماش در قبال مدیران استانی هم تغییر کرد تا در قبال این رویکرد تیم داماش گیلان هم بتواند بعد از سالها از حمایت ها و پتانسیل های استانی هرچند کم بهره مند شود.

 

حمایت های مادی و‌ معنوی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از باشگاه داماش با تصمیم اسماعیل حاجی پور برای تیمداری نمود بیشتری پیدا کرد تا جایی که باشگاه داماش در فصل جاری با دستور مسعود رهنما از پرداخت هزینه زمین معاف گردید و از سوی دیگر حمایت مادی قابل توجهی در قبال تیم محبوب داماش گیلان از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان صورت گرفت.
تا در آستانه ی نوروز ۹۷ مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در پیامی به شرح از همراهی و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تشکر نماید.

 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، محمد مهدی الطافی در پیامی ضمن تشکر از سعه صدر و حسن خلق مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از تلاشها و حمایتهای بی دریغ وی و تیم مدیریتی اداره کل در جهت رفع مشکلات و تنگناهای باشگاه داماش گیلان قدردانی کرد .
در این پیام خطاب به مسعود رهنما آورده است: از آنجاییکه جنابعالی در استقبال از قهرمانان و ورزشکاران استان همواره پیشقدم بوده و در برخورد با مراجعین بعنوان مسئول ورزش استان صبور و با حوصله بوده اید بر خود می بالیم وبرای شما در تمام مراحل زندگی ورزشی و اجتماعی آرزوی موفقیت و بهروزی داریم .