وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: پنج پیام متنی رسمی و دو فایل ویدئویی تبریک چهارمین سالروز تاسیس وارش اسپرت را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

 

به گزارش وارش اسپرت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، نادر دست نشان سرمربی اسبق پگاه و فعلی نساجی قائمشهر، مظفر نیکومنش نودهی عضو شورای اسلامی شهرستان رشت، پایگاه خبری تحلیلی نساجی اسپرت مازندران، علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی نایمخن و بازیکن اسبق داماش گیلان و سید امیر افتخاری ملی پوش گیلان اسبق و پرافتخارترین فوتبالیست رشتی در پیام هایی رسمی چهارمین سالروز تاسیس وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان را تبریک گفتند.

 

برای مشاهده پیام های ارسال شده و دانلود مشاهده آنلاین دو فایل ویدئویی

 

*پیام تبریک غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

بسیار خرسندم از اینکه تارنمای خبری، ورزشی وارش اسپرت چهارمین سال فعالیت خودش را آغاز می نماید و با عرض تبریک این موضوع باید اشاره کنم که هر رسانه ای در ابتدای کار خود باید مرحله تثبیت در اذهان عمومی را سپری کند که تارنمای وزین وارش اسپرت با توجه به نوع فعالیت انتخابی خود و حمایت از تیم محبوب فوتبال استان (داماش) این مرحله را به سرعت پشت سر گذاشت و توانست نظر بخش قابل توجهی از جوانان فوتبال دوست گیلانی را به خود جلب نماید و این جای افتخار برای شما مدیران این مجموعه دارد ، که کار فرهنگی شما را بسیار ارزشمند میکند.

اما دوستان عزیز من بدانید که این امر از چند جهت مسئولیتتان را بیشتر نموده ، از جمله مسئولیت های شما مستقل بودن است باید در تمام مدت فعالیت خود تنها یک هدف داشته باشید که آن موفقیت ورزش کل استان است و برای رسیدن به این هدف باید استقلال در عمل شجاعت در گفتار و کلام خود ، خدا و خواسته مردم مخصوصا جوانان این شهر را مثل گذشته مدنظر داشته باشید و بدانید بنده و دیگر عزیزان مسئول استان، تیم داماش را با گوشت و استخوان خود دوست داشته و داریم و موفقیت داماش یعنی موفقیت استان و شادی هواداران عزیز داماش آرزوی قلبی همه ماست و با تمام اتفاقات و حوادث تلخی که بر این مجموعه گذشت از هیچ امری کوتاهی نکرده ایم و نخواهیم کرد و امیدواریم داماش گیلان به زودی به جایگاه اصلی خود بازگردد و ما شاهد شور و هیجان شما طرفداران پرشور و درخشش تیم داماش در میادین مختلف باشیم.

در جهت دیگر جایگاه ویژه رسانه مجازی است که باعث میشود که من از تمام مسئولین وارش اسپرت خواهش کنم که مثل گذشته موفقیت داماش را با حفظ آرامش و نقد های منصافه سر لوحه کار خود قرار دهند همان گونه که در گذشته این کار را به نحوه احسن انجام میدادند.

استان گیلان در زمینه ورزش فوتبال خوشبختانه سابقه درخشانی در کشور دارد و تیم های ریشه داری مثل چوکای تالش ،سپیدرود رشت ، ملون بندر انزلی و داماش سالها در رقابتهای مختلف درخشیدند و شاید به جرات بگویم بی مهری مسئولین در برهه های مختلف زمانی موجب شد آن جایگاه درخشان گذشته امروز کم رنگ تر شود اما امید داریم با پتانسیل بزرگی همچون شما طرفداران فهیم فوتبال بتوانیم ، به جایگاه اصلی خود در این رشته در سطح کشور بازگردیم.
در انتها ضمن تبریک مجدد برای مسئولین تارنمای وزین وارش اسپرت آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

 

 

*پیام تبریک ابوذر ندیمی

 

هواداران محترم باشگاه داماش گیلان و مخاطبان محترم تارنمای وارش اسپرت

با سلام و احترام

در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات و در تکثر رسانه های سنتی و دیجیتالی، "بروز و نمود داشتن و میدان داری رسانه ای" حرف ساده ای نیست. در آنجایی که مخاطب هوشمند، تمام برنامه های رسانه ها را تحلیل محتوا می کند و هر روز فهم رسانه ای اش افزایش می یابد، "جلب رضایت مخاطبان" به هیچ وجه کار ساده ای نمی باشد.

با این مقدمه، باید گفت درعصر رقابت های رسانه ای برای جذب مخاطب، در کنار تعهد به اخلاق حرفه ای و عمل به قانون هنر تیم مدیریت تارنمای وارش اسپرت است که باید به آن مباهات کرد.

 

اینک درآستانه ی چهارمین سالروز راه اندازی و افتتاح تارنمای هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت، به تیم مدیریت این سایت خسته نباشید و به مخاطبان این تارنما تبریک عرض می نمایم.

متاسفانه حضور اینجانب در جشن شما به دلیل شرکت در اجلاس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی که در مشهد مقدس برگزار گردید، میسر نشد.

همواره موفق و پیروز باشید.

 

ابوذر ندیمی

نماینده مردم شریف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل

و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی

 

 

*پیام تبریک مظفر نیکومنش نودهی

 

بسمه تعالی

مدیر و اعضای محترم تارنمای هواداران داماش گیلان – وارش اسپرت

سلام علیکم

چهارمین سالروز تأسیس این پایگاه را که بی شک از حامیان ورزش استان گیلان و به ویژه تیم محبوب داماش گیلان است را به همه فعالان رسانه ای گیلان و به ویژه مدیر و کارکنان زحمتکش، کم توقع، حرفه ای و ورزش دوست وارش اسپرت تبریک می گویم.

گذر زمان سندی است که شهادت می دهد وارش اسپرت برای اعتلای ورزش گیلان و موفقیت داماش تمام تلاش خود را ارائه کرد و هرگز توقعی جز اعتلای ورزش نداشت.

 

سالروز تاسیس وارش اسپرت فرصتی است مغتنم ، برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز این رسانه و رسانه های متعهد گیلان که با تیغ برّان قلم ، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نهاده اند.

بی شک تعهد،بصیرت، روشنگری، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام بخشی از آرمانهای شهیدان والامقام عرصه اطلاع رسانی است که باید همواره سرلوحه ای برای فعالان رسانه ای باشد.

ینجانب این روز باشکوه را به جامعه ورزش گیلان تبریک عرض می نمایم و توفیق تمامی عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ اطلاع رسانی، از درگاه ایزد متعال خواستارم.

 

مظفر نیکومنش نودهی – عضو شورای اسلامی شهر رشت

 

 

*پیام تبریک نادر دست نشان

 

با عرض سلام و ادب خدمت تمام هواداران فوتبال رشت

ابتدا لازم می‌دانم چهارمین سال تاسیس سایت تاثیرگذار هواداران داماش گیلان "وارش اسپرت" را تبریک بگویم.

خوشحالم از اینکه هواداران داماش همواره و تحت هر شرایطی پشت تیم خود هستند و برای موفقیت تیم محبوب رشت تلاش می‌کنند.

از اینکه به این جشن بزرگ دعوت شدم به خود می‌بالم و باعث افتخار بنده است که هنوز هم مورد لطف و محبت دوستداران فوتبال رشت قرار می‌گیرم. اما همانطور که می‌دانید به دلیل دوران آماده سازی، تمرینات نساجی مازندران روزانه در چند نوبت انجام می‌شود و به همین دلیل متاسفانه امکان حضور در جمع شما عزیزان را پیدا نکردم که امیدوارم از این بابت عذر بنده را بپذیرید. امیدوارم در پایان فصل جاری با صعود تیم‌های نساجی مازندران و داماش گیلان به عنوان دو تیم پرهوادار فوتبال ایران جشنی به وسعت شمال ایران بر پا کنیم.

 

ارادتمند شما

نادر دست نشان

 

پیام تبریک پایگاه خبری نساجی اسپرت

 

بسمه تعالی

همکاران گرامی در رسانه وزین وارش اسپرت و هواداران محترم باشگاه فوتبال داماش گیلان

به نمایندگی حامل صمیمانه ترین تبریکات رسانه های ورزشی مازندران و باشگاه فوتبال فرهنگی ورزشی نساجی مازندران به مناسبت چهارمین سالروز تاسیس رسانه وزین و پربار وارش اسپرت در استان گیلان هستیم.

بی شک در عصر ارتباطات و رسانه های دنیای مجازی ارائه خدمات خبری آنلاین در عرصه ورزش کاری دشوار و پرزحمت خواهد بود که رسانه وارش اسپرت به گواه بسیاری از کارشناسان و همکاران بهترین عملکرد را در این عرصه از خود به جای گذاشته است.

برای شما و تمامی همکاران و هواداران فهمیم باشگاه داماش گیلان آرزوی توفیقات روزافزون می کنیم و امیدواریم بزودی وارش اسپرت و مردم خونگرم استان گیلان در بالاترین سطح اهداف تعیین شده خود قرار بگیرند.

با آرزوی موفقیت

پایگاه خبری تحلیلی نساجی اسپرت مازندران

 

پیام ویدئویی امیر افتخاری

  

 

 

دانلود فایل پیام تبریک تصویری امیر افتخاری

 

پیام ویدئویی علیرضا جهانبخش

 

 

دانلود پیام تبریک علیرضا جهانبخش

 

 

 همچنین از دوستان و همکاران دیگر نیز به صورت پیامکی و تلفنی و ایمیل پیام های تبریک رسید که از تمامی آنان سپاسگذاریم.

و امیدواریم که بتوانیم در ادامه راه محکم و استوار در جهت ارتقای فرهنگی ورزش و فوتبال شهرمان گام برداریم…