نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت در دیداری خارج از خانه به پیروزی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم لسمان مروارید رشت در اصفهان به مصاف یاران اصفهان رفت که این دیدار در وقت های قانونی با نتیجه سه بر سه مساوی خاتمه یافت اما در ضربات پنالتی این لسمانی ها بودند که با نتیجه دو بر یک و مجموع 5-3 به پیروزی دست یافتند.

 

گل های لسمان در جریان بازی را به ترتیب محمد کریمی، ایمان احترامی و احسان حسین نژاد به ثمر رساندند و درضربات پنالتی نیز احسان حسین نژاد ومحمد کریمی ضربات اول و سوم را به گل تبدیل کردند و میلاد سیفی پور ضربه دوم را به اوت فرستاد. در مقابل ساسان پورسعادت دو ضربه پنالتی اصفهانی ها را گرفت تا این بازی به سود نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت رقم بخورد.

 

لسمان با کسب این پیروزی با یک رتبه صعود در رده هفتم جدول سیزده تیمی لیگ برتر قرار گرفت. لسمان مروارید هفته آینده در مجتمع مروارید خزر دربی گیلان را برابر خزر رودسر برگزار می کند. لازم به ذکر است لسمانی ها برای نخستین بار در فصل جاری در زمین اختصاصی خود میزبانی می کنند و دو بازی خانگی پیشین این تیم به دلیل عدم استانداردسازی زمین ساحلی مجتمع ساحلی مروارید، در زمین منطقه آزاد برگزار شده بود.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جدید تنها در یک دور و سیزده هفته برگزار خواهد شد و به صورت رفت و برگشت نخواهد بود!

 

*در حاشیه

– پس از بازی تماشاگران یاران اصفهان به درگیری لفظی با بازیکنان تیم لسمان مروارید پرداختند که همین مسئله باعث شد تا بازیکنان این تیم به مدت 20 دقیقه پس از بازی در زمین محبوس باشند و پس از آن با اسکورت پلیس تا خوابگاه مشایعت شدند!

-احسان حسین نژاد کاپیتان لسمان که در این دیدار یک گل در جریان بازی و یک گل در ضربات پنالتی به ثمر رساند از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و حضور وی در دیدار برابر خزر رودسر در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 

 

لسمان مروارید رشت، سایت وارش اسپورت، تارنمای هواداران، باشگاه داماش گیلان، سایت داماش، damash،