داماش با پیروزی برابر چوکا، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، تیم های چوکای تالش و داماش گیلان از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در استادیوم پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت های قانونی و ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم، با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نهایت داماش در ضربات پنالتی با حساب چهار بر سه به پیروزی دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. 

در این بازی چوکایی ها ضربات اول و پنجم از دست دادند. گلهای داماش گیلان در ضربات پنالتی را به ترتیب میلاد پورصف شکن، عباس کُندل، علی آل کثیر و جابر نصیری به ثمر رساندند و حسن نیازی ضربه چهارم پنالتی را از دست داد. 

در این دیدار، میثم میرپسندیده، حسن نیازی، امیر حسین دهقان، آزاد جعفرزاده و میلاد پورمحسن از داماش و هادی سهرابی و احسان عبدی از چوکا با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند و بدین ترتیب حسن نیازی دیدار بعدی داماش در جام حذفی را به دلیل دو اخطاره شدن از دست داد. 

از این بازی حدود 5 هزار هوادار تالشی استقبال کردند. ضمن اینکه حدود 500 هوادار از رشت نیز برای حمایت از تیم محبوب خود داماش، در جایگاه میهمان حضور پیدا کردند که طرفداران هر دو تیم بدون هیچ گونه حاشیه ای تنها به تشویق تیم محبوب خود پرداختند و در انتها نیز تیم های مقابل را مورد تشویق قرار دادند . 

 پس از برگزاری بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی، مرحله بعد قرعه کشی می شود. مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی طبق اعلام فدراسیون احتمالا 13 مهرماه برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است، دیدار هفته دوم داماش گیلان در لیگ دو مقابل آوالان کامیان به دلیل حضور در جام حذفی و همچنین دیدار هفته آتی مقابل راه آهن به دلیل حذف راه آهن از جدول مسابقات لیگ دو، لغو شده است. 

 

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر، امید قربانی، امیر حسین دهقان، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، محمد رستمی (C) (حسن نیازی 40)، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، مرتضی حیدری (میلاد پورصف شکن 86) ، عباس کندل و سعید باقرپسند (علی آل کثیر 100).