جاوید جهانگیری پیشکسوت لاهیجانی فوتبال گیلان در سن ۶٩ سالگی دار فانی را وداع گفت.

این پیشکسوت ملی پوش فوتبال گیلان علاوه بر عضویت در تیم های سپیدرود و ملوان، در برهه ای به عنوان آنالیزور در داماش فعالیت داشت. جهانگیری  به خاطر بازی در گیلان و رد پیشنهاد پرسپولیس، در لحظه های آخر از بازیکنان جام جهانی 1978 خط خورد.

جاوید جهانگیری در بخشی از خاطراتش در گفتگوی اختصاصی با وارش اسپرت (برای مشاهده اینجا کلیک کنید)  می گفت: ” جاوید جهانگیری متولد 1327 از محله امیر شهید لاهیجان هستم. در سال 1342 با تیم آموزشگاهی لاهیجان نایب قهرمان آموزشگاه های کشور شدیم و سال 1344 با آموزشگاه های لاهیجان در گرگان قهرمان ایران شدیم . در سال 1345 بعنوان یار کمکی در تیم آموزشگاه های انزلی سوم کشور شدیم و بعد از آن مورد توجه تیم دارایی تهران قرار گرفتم و مرا به تیمشان دعوت کردند البته من در آن زمان  به عنوان یار کمکی از لاهیجان به رشت می آمدم و در تیم های تاج رشت ، ایرانمهر رشت ، دارایی رشت در مقابل تیم های تهرانی بازی می کردم و این تیم ها هم بازی من را دیده بودند .

ناخواسته از 10 سالگی فوتبال کردم چون منزل من پشت یک زمین فوتبال بوده است و فاصله اش با زمین فوتبال هم 50 متر بود .از همان جلوی در خانه فوتبال بزرگتر ها را نگاه می کردم . وقتی که کلاس اول و دوم  را رفتم دیگر از کلاس سوم در زمین فوتبال بودم ؛ جوراب ها را به هم می بستیم و فوتبال بازی می کردیم، آن هم پا برهنه … . حالا در این سن ، پنجاه و خرده ایی سال است که در فوتبال بوده ام و همه چیزمان را هم گذاشتیم و هیچ برداشتی از این فوتبال نکردیم جز همین مسائل معنوی .

در رشت هواداران زیادی داشتم که وقتی می خواستند بلیط بخرند می گفتند : جاوید جهانگری بازی کونه؟ اگه بازی کونه امان بلیط بهینیما !  برای تمام تیم ها من در رشت بازی کردم . تقریبا می توانم بگویم که بیشتر فوتبالم را از لاهیجان آمدم رشت و از انزلی هم اقای صالح نیا می آمدند دنبالم و به صورت کمکی آنجا هم بازی می کردم… “

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و جامعه فوتبال گیلان تسلیت عرض می کند و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نماید.