دیار وارش: عصر ششمین روز تمرینات آماده سازی داماش گیلان، در استادیوم شهید عضدی رشت پیگیری شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرین عصر پنجشنبه تیم فوتبال داماش گیلان، از ساعت شش عصر در هوای بارانی ورزشگاه عضدی رشت زیر نظر رامیز محمداف مدیر فنی داماش و دیگر اعضای کادر فنی برگزار شد.
 
در این تمرین که با شادابی خاصی برگزار می شد، بازیکنان به نرمش و مرور کارهای ترکیبی پرداختند. سپس فوتبال تحت فشار و بازی آقا وسط در دستور کار قرار گرفت و در انتها نیز دقایقی به انجام کار بدنسازی اختصاص یافت.
آرمین رحیم زاده و میلاد پورقلی، گلرهای سال های اخیر داماش و رضا محبوبی گلر فصل گذشته شهرداری فومن نیز در این تمرین حضور داشتند و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند و البته همچنان تعدادی بازیکن تستی در کنار سایر بازیکنان به تمرین مشغول بودند تا بتوانند نظر مثبت کادر فنی را جلب کنند.
 

بیش از پنجاه نفر هوادار نیز در هوای بارانی شهر باران از تمرین داماش استقبال کردند.
 
اسماعیل حاجی پور، عضو شورای شهر رشت،مالک و رییس هیأت مدیره داماش نیز دقایقی در کنار زمین حضور یافت و تمرین داماشی ها را از نزدیک نظاره کرد. 
 
لازم به ذکر است بنابر گفته باشگاه داماش گیلان، زمین عضدی تاکنون بدون قرارداد توسط هیات فوتبال گیلان در اختیار این تیم قرار گرفته است.  داماش گیلان که طی شش روز گذشته تمرینات را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می کرد، روزجمعه تنها یک جلسه تمرینی برگزار خواهد نمود و بار دیگر از روز شنبه روال تمرینات به شکل گذشته انجام می پذیرد.
 
 
گزارش تصویری تمرین داماش گیلان
 
گزارش تصویری تمرین داماش گیلان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
گزارش: علی رهبر-عکس ها: پوریا بالا زاده