مدیرعامل سالیان گذشته داماش گیلان مدعی شد به زودی مالکیت این باشگاه به او می رسد!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر عابدینی که طی سال های 1387 تا ابتدای 1395، تحت عنوان مدیرعامل و سهامدار داماش گیلان در این باشگاه حضور داشت، ساعاتی قبل از انتشار این خبر مدعی شد، مالکیت باشگاه داماش باید از اسماعیل حاجی پور گرفته و به وی سپرده شود!
عابدینی در گفتگوی اختصاصی با سایت برنامه نود عنوان کرد: متاسفانه در پایان فصل گذشته و سقوط تیم به رقابت های لیگ دسته دو، اداره کل ورزش و جوانان گیلان طی اقدامی غیر قانونی، پروانه باشگاه داماش را بدون کسب اجازه از اینجانب به نام آقای حاجی پور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت صادر کرده است که بنده پس از اطلاع از این موضوع، با طرح شکایت اقدامات قانونی را در این خصوص آغاز کردم.
وی ادامه داد: پیگیری های قانونی ما روند نهایی خود را طی می کند و احتمالا پس از تعطیلات عید نوروز رای نهایی در این خصوص صادر خواهد شد.
وی افزود: پس از اعلام قطعی رای دادگاه، در اولین اقدام گروه مدیریتی و پرسنل سابق داماش در این باشگاه حضور پیدا خواهند کرد.
عابدینی در پایان ضمن بیان اینکه برنامه ای پنج ساله دیگر را برای داماش تدوین خواهد کرد که طی آن این تیم پس از حضور در لیگ یک و در ادامه لیگ برتر در رقابت های آسیایی نیز قهرمان شود، گفت: علقه بنده به مردم رشت غیرقابل کتمان است و امیدوارم که حضور مجدد ما سرآغازی باشد، برای موفقیت هنجار زیبای داماش گیلان.
لازم به ذکر است، تمامی خطوط خبر فوق دروغ سیزدهم نوروز وارش اسپرت بوده و فاقد هرگونه استفاده و ارزش خبری می باشد.
وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با آرزوی موفقیت و صعود داماش گیلان در پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته دو، سیزده بدر خوبی را برای هواداران متعصب داماش شهر باران آرزومند است.