* حرف‌های درخشان در برنامه نود؟

این آقا می‌گوید من در ۱۵ بازی یک گل زدم! در حالی که از روی که درخشان به داماش آمد من تنها در ۵ بازی فیکس بودم که چهار تای آن را بردیم و یکی را مساوی کردیم. در آن بازی‌هایی هم که فیکس بودم هم گل زدم و پاس گل دادم اما باز هم از دقیقه ۶۰ به بعد تعویض شدم. در سایر بازی‌ها هم فقط در ۱۰، ۱۵ دقیقه پایانی به زمین آمدم. دربازی با نفت من گل زدم اما من را تعویض کرد و در کمال تعجب بازی بعدی من را از دقیقه ۷۵ به زمین فرستاد! چند بازی هم که اصلا به زمین نرفتم! حالا این ۱۵ بازی را درخشان از کجا درآورده من مانده‌ام. من پیش از آمدن درخشان دو گل زدم در سه بازی، بعد مصدوم شدم. در یکی دو سایت و روزنامه بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم، بعد این آقا می‌گوید ۱۵ بازی یک گل! من وقتی به زمین می‌روم ازدقیقه ۶۰ به بعد استرس تعویض دارم!

 

* افت داماش در بازی‌های اخیر؟

واقعا کارنامه درخشان در نیم‌فصل جای دفاع دارد؟ ایشان فقط ادعا دارند؟ آمار من روشن است. اما ایشان چه؟ بازیکنی که 8 بازی گل نزده باید بازی کند و در پاسخ درخشان می‌گوید او باید بازی کند تا خودش را نشان بدهد اما من فرصتی ندارم که خودی نشان بدهم. بازیکنی که همیشه در داماش آقای گل بوده‌ام. یعنی افت من دقیقا از روزی که ایشان آمدند ناگهان شروع می‌شود.

 

* حرف‌های تماشاگران؟

درخشان می‌گوید یک تماشاگر به من گفت که چاوشی بازی نکند! عجب ایشان فریاد ده هزار نفر در ورزشگاه برای بازی کردن چاوشی را نمی‌شنوند اما حرف یکی را می‌شنوند؟ نه داستان چیز دیگری است که اگر حرف بزنم جو تیم خراب می‌شود. تیمی که من عاشقانه دوستش دارم و درخشان نه. من دلم برای تیمم می‌سوزد و دوست ندارم خراب شود. سال پیش همه یکدل بودیم اما امسال جو تیم را این آقا خراب کرد. همه بازیکنان از دست این آقا ناراضی هستند.

 

* حرف آخر؟

مردم رشت فوتبال‌فهم هستند. خیلی بیشتر از اطرافیان درخشان و البته خود درخشان! یک بچه رشتی هم می‌تواند تیم را بهتر از ایشان اداره کند. درخشان بهتر است به خودش رجوع کند و کارنامه خودش. هر مربی که به رشت آمده بهتر از او کار کرده است. در یک کلام درخشان فقط ادعا دارد و بس. فقط کاش او بیشتر از این به تیم شهرم لطمه وارد نکند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید