وارش اسپرت:

*تیم فوتبال داماش گیلان به شکل رسمی با مهاجم اهل مونته نگرو به نام آدمیر آدروویچ قراردادی یکساله امضاء نمود و همین بازیکن در دیدار دوستانه با نساجی قائمشهر یکی از دو گل داماش را در دقایق پایانی مسابقه به ثمر رساند.

 

*بنا به تشخیص کادر فنی تیم داماش گیلان یک دروازه بان جدید به نام میلوش رادانوویچ از مونته نگرو نیز با امضای قرارداد رسمی یکساله به داماش گیلان پیوست تا در کنار نظر محمدی از دروازه داماش گیلان در طول مسابقات فصل آینده حفاظت کنند .

 

*درادامه دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت با حساب4 بر 1 مقابل شهرداری لنگرود نماینده گیلان در لیگ دو فوتبال کشور صاحب برتری شد، میلاد گوهری نیا و بابک رمضانی پور هر کدام دو گل برای سپیدرود به ثمر رساندند.در دومین بازی عصر چهارشنبه با داروسازی سبحان از تیم های لیگ برتر فوتبال گیلان و نماینده استان گیلان در جام حذفی فوتبال کشور دیدار کردند که این بازی نیز با پیروزی 3 بر صفر سپیدرود به پایان رسید.

برای دیدن سایر خبرهای کوتاه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید…

*فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال ایران از روز 10 آذر ماه آغاز میشود.این رقابت ها قرار است طی 25 هفته و تا اردیبهشت ماه و قبل از آغاز رقابت های باشگاه های آسیا پایان پذیرد. هنوز مشخص نیست که این رقابت دقیقا قرار است به چه شکل انجام شود و آیا 15 تیم حضور خواهند داشت یا 16 تیم و یا اینکه قرار است در یک گروه پیگیری شود یا دو گروه!!

*تمرینات تیم فولاد عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید معلم پیگیری شد و تیم فولاد به انجام تمرینات سبک پرداخت و امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سپاهان نوین اصفهان خواهد رفت. این دیدار قرار است از ساعت 16 در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شود.قرارداد بازیکنان تیم فولاد صبح روز گذشته در فدراسیون به ثبت رسید و کارت بازی آنها صادر شد.کارت مربیان تیم نیز تا هفته آینده صادر خواهد شد.