اسماعیل خلیل زاده مالک متمول یکی از هتل های گیلان که به واسطه اسپانسرینگ باشگاه استقلال تهران به ریاست هیات مدیره آبی‌پوشان تهرانی دست یافته بود، به تازگی با اعلام وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست مدیریت استقلال منتصب شد!

این انتصاب از آن جهت که تیم های رشتی در باتلاق مشکلات مالی دست و پا می زنند، موجب آزردگی خاطر فوتبالی های رشت در فضای مجازی شده است. آنها می گویند چگونه یک سرمایه‌دار بومی می تواند در فوتبال تهران میلیاردها تومان هزینه کند، اما در قبال فوتبال شهری که در آن با بیزینس هایی نظیر هتل، رستوران، کافی‌شاپ، کافه سنتی و … درآمد مالی دارد، حاضر به حمایت مادی یا لجستیکی از تیم های رشتی از جمله داماش گیلان نمی شود!

«اسماعیل خلیل زاده» شاید در برهه‌ ای کوتاه بتواند تیتر اول اخبار فوتبال ایران باشد، اما قاعدتا ادامه این روند می تواند موجب نزول اعتبارش در اذهان جامعه‌ی فوتبال‌دوست گیلانی و هواداران تیم های رشتی شود!
خلیل زاده هنوز هم می تواند، در کنار علاقمندی و فعالیتش در یک تیم تهرانی، گوشه چشمی هم به تیم های رشتی از جمله داماش گیلان داشته باشد تا در زادگاهش نیز حائز اعتبار و مقبولیت بیشتری باشد.