چهار گلر گیلانی، گزینه های داماش برای لیست فصل آتی این تیم هستند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آیدین مسعودی گلر پیشین تیم های سپیدرود رشت و بعث کرمانشاه که فصل گذشته را در شهرداری فومن سپری کرد، بهنام لایقی فر سنگربان سالیان گذشته داماش گیلان که از پایه ها در این تیم حضور داشته و به دلیل خدمت سربازی فصول اخیر را در پاس رشت سپری کرد، میلاد پورقلی دروازه بان پیشین داماش که او هم از پایه ها در این تیم حضور داشت و همچنین کاوه علیزاده دروازه بان جوان داماش گیلان در فصول اخیر که کار خود را از رهپویان رضوانشهر آغاز کرد، چهار گزینه داماش برای لیست فصل آتی این تیم به شمار می روند که قرار است از بین آن ها دو گلر جذب داماش گیلان شوند.

بدین ترتیب به نظر می رسد که اشکان توانا، دروازه بان سالیان اخیر داماش گیلان نیز در لیست خروجی های احتمالی این تیم قرار می گیرد. 

داماشی ها در حالی به دنبال جذب دو دروازه بان هستند که به دلیل جدایی حامد طباطبایی، در حال حاضر مربی دروازه بانان ندارند و البته شنیده ها حاکیست که احتمالا منصور قربانی که در برهه ای مربی دروازه بان های داماش گیلان بوده است، بار دیگر به کادرفنی این تیم می پیوندد.

لازم به ذکر است، لاجوردی های شهر رشت تاکنون جاسم یاسر الهی دروازه بان فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر را جذب و قرارداد عرفان گودرز دروازه بان جوان و سهمیه زیر 21 سال خود نیز تمدید کردند.