دربی لیگ دویی گیلان به سود سبزهای تالش به اتمام رسید.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، داماش گیلان در استادیوم پوریای ولی تالش میهمان چوکای تالش بود که در نهایت این بازی را با حساب دو بر یک به میزبان خود واگذار کرد. 

گل های این بازی را رضا اعتمادی در دقیقه ۸ و علی مصطفایی در دقیقه ۴۲ برای چوکا و میلاد پورصف شکن در دقیقه ۱۷ برای داماش به ثمر رساندند. 

لازم به ذکر است، داماشی ها چهار هفته قبل در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی چوکا را در تالش شکست داده بود. 

داماش گیلان با این شکست از سه بازی خود ۴ امتیازی باقی ماند و با بازی های کمتر نسبت به رقبا، در رتبه یازدهم جدول سیزده تیمی گروه الف لیگ دو قرار گرفت. لاجوردی ها از ساعت 15:15 دوشنبه 23 شهریور در رشت پذیرای استقلال اهواز در چهارچوب هفته ششم لیگ دو خواهد بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر، محمد مختاری، امید قربانی، میلاد پورمحسن، آزاد جعفرزاده (امیر تیزرو ۴۶)، حسن نیازی (عباس کندل ۶۸)، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن (سعید باقرپسند ۷۸) و علی آل کثیر.