برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

چو آتش در درخت افکند گلنار دگر منقل منه آتش میفروز

چو نرگس چشم بخت از خواب برخاست حسدگو دشمنان را دیده بردوز

بهاری خرمست ای گل کجایى که بینی بلبلان را ناله و سوز

جهان بی ما بسی بودست و باشد برادر جز نکونامی میندوز

نکویی کن که دولت بینی از بخت مبر فرمان بدگوی بدآموز

"سعدى"

 

نوروز باشکوه ترین یادگار نیاکان پاک دل ما و هدیه خداوند به ایران است. جشنى که بزرگترین دست آوردش در طول قرنها براى ایرانیان همدلى و اتحاد و همبستگى بوده و به لطف خوان گسترده نوروز است که ایرانیان در یک روز و یک ساعت و یک لحظه دلهایشان را به هم گره مى زنند و به یاد مى سپارند که ایرانى هستند، خواه ساکن جزیره اى کوچک در گوشه اى از دنیا باشند و خواه در قلب اروپا، چه ساکن خوزستان طلا خیز باشند و چه شمال همیشه سرسبز.

و چه نوروزى بود بهار امسال براى مردمان خطه گیلان و هواداران داماش شهرباران. سال کهنه اى که با انبوهى از مشکلات به پایان رسید و در پى آن سال تازه با کوهى از مشکلات کهنه و جدید بر سر هواداران آوار شد. مشکلاتى که بسیارى ساخته دست بد قلب بان و تنگ چشمانى بود که نه مى خواستند و نه دوست داشتند شادى و آرامش مردم گیلان را ببینند! جو نمایان گندم فروشى که در رداى دوست به حریم شان وارد شدند و حرمت شکستند. با هزار حیله و نیرنگ از عزیز دردانه شمالى ها اعتبار کسب کردند و به وقت بى نیازى گرگى شدند در لباس میش. نمک خوردند و خواستند نمکدان را به یغما برند!

 

اما آقایان در حساب سازى هایشان یک غلط بزرگ داشتند و با همان یک غلط هم رفوزه شدند!آنها یا نخواستند و یا نتوانستند حضور خیل جمعیت همیشه در میدان هوادار دلسوخته را لمس کنند. هوادارانى که در شهرباران نه در حرف که در عمل صاحبان واقعى تیمشان هستند و همیشه چون اولیایى دلسوز کنار دلبسته خود حضور دارند. هوادارانى که نه فقط در این غوغاسالارى چند روزه، که در همه ى توفانهاى چند سال اخیر چون ناخدایانى دریا دیده خود را سپر بلا کردند تا داماش شان به ساحل نجات و آرامش برسند. آنها که با فریادشان نه گذاشتند نام پر افتخار تیمشان تغییر کند و نه اجازه دادند بیگانگان به فکر انتقالش باشند و نه خواهند گذاشت کسانى بر سرش معامله کنند.

هوادارانى که با حضور پرشور خود در روزهاى نوروز همیشه پیروز و با حمایت همه جانبه شان از بازیکنان، کادر فنى و مدیریت تیم در مسابقه اى که نتیجه اش بر وفق مراد نبود، به همگان نشان دادند که شعور فوتبالى شان فراتر از تصور است.هوادارانى که بدون توجه به نتیجه کسب شده، مدتها پس از پایان مسابقه همچنان از فرزندان سرزمین شان تقدیر کردند.

 

کانون هواداران داماش شهرباران ضمن شاد باش سال نو و تقدیر از فوتبال دوستان گیلانى که در این روزهاى دلهره و آشوب با هوشیارى کنار تیم خود ایستاده اند، از همه ى هواداران دعوت به عمل مى آورد تا به روال همیشه با حضور پرشور خود در مسابقه روز شنبه نیمه نهایى جام حذفى، ضمن حمایت گسترده از تیم محبوب خود، صداى وجدان بیدار جامعه در برابر فرصت طلبان باشند. آنهایى که با تنگ نظرى هایشان در این چند وقت عرصه را بیش از پیش بر داماش مان تنگ نموده اند تا شاید مزد این گربه رقصانى هایشان را روز شنبه از اربابانشان بگیرند و البته زهى خیال باطل.

آنها از یاد برده اند که مردم هوشیار گیلان زمین شاید روزى دشمنانشان را ببخشند، اما خیانت پیشه گان را هرگز. و البته همیشه قدردان کسانى خواهند بود که در این هنگامه ى بى کسى کنارشان ایستاده اند. شنبه براى مردمان گیل و دیلم روزى است که مى خواهند به همه ى ساده لوحان نشان دهند که با طلوع خورشید تابان شب پره ها به غارهاى سیاهشان باز خواهند گشت.

 

کانون هواداران داماش شهرباران

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید