وارش اسپرت- تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان با حضور مربیان دو تیم برگزار شد. این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم بدون گل مساوی خاتمه یافت.

 

نظرمحمدی: از تساوی برابر تراکتور راضی ام / بازیکنان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند

 

امروز شاهد بازی خوبی بودیم. ما 6 بازی پیاپی بود که امتیاز کسب نکرد بودیم و امروز باید تلاش می‌کردیم دست پُر از زمین خارج شویم.

به گزارش وارش اسپرت  علی نظرمحمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز با بیان مطلب فوق افزود: ما تراکتورسازی را می‌شناختیم و می‌دانستیم این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد. با توجه به بازی‌های اخیر تراکتورسازی برای مهار حملات این تیم مدافعان زیادی چیده بودم و می‌دانستم که چون این تیم خط حمله خوبی دارد باید در خط دفاع مراقب باشیم. خوشبختانه همه بازیکنان داماش عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

 

سرمربی تیم داماش با ابراز رضایت از نتیجه این بازی خاطر نشان کرد: کسب نتیجه مساوی در تبریز خیلی با ارزش است و من کاملاً از این نتیجه راضی هستم. عملکرد بازیکنانم هم راضی کننده بود.

نظرمحمدی در خصوص پذیرفتن هدایت تیم داماش گفت: داماش حریف آتش بود و پذیرفتن هدایت این تیم در آستانه بازی با تراکتورسازی ریسک بزرگی بود. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم. باید این را یادآوری کنم که خودم را سرباز رشت می‌دانم.

 

وی تصریح کرد: عابدینی به من گفت شجاعانه پیش برو و به برد و به باخت توجه نکن. اگر خوب بازی کنید برای ما کافی است.

سرمربی تیم داماش گیلان به تمجید از کاپیتان تیمش که با وجود محرومیت به تبریز آمده بود پرداخت و تصریح کرد: رضا مهدوی پشتوانه ما است و ارادت خاصی به وی داریم. او کاپیتان تیم داماش است و به بازیکنان روحیه می‌دهد. /تسنیم

 

باغ آبادی: باغ‌آبادی:‌ تراکتورسازی با اولیویرا روزهای خوبی خواهد داشت

 

مربی تراکتورسازی می‌گوید با آمدن اولیویرا وضعیت این تیم بهتر خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت غلامرضا باغ‌آبادی در نشست خبری پس از بازی با داماش گیلان اظهار کرد: شاهد یک بازی بسته از سوی داماش بودیم و ما تمامی تلاش‌مان را برای عبور از روزنه‌های داماش انجام دادیم ولی واقعا عبور از لایه‌های دفاعی داماش خیلی سخت بود و ما امروز هر کاری کردیم ولی نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

وی درباره موضوع پیش آمده بین میلاد فخرالدینی و مرتضی صدری در جریان بازی اظهار کرد: فخرالدینی بازیکن ارزشمندی است و این یک مشکل درون تیمی است و ما خودمان این موضوع را در رختکن حل کردیم و با اسدی روبوسی کرد ولی چون فخرالدینی آرامش ذهنی نداشت، تعویضش کردیم.

 

باغ‌آبادی گفت: مسعود ابراهیم‌زاده امروز خیلی خوب بازی کرد ولی باید به او فرصت بدهیم تا او اعتماد به نفس لازم را به دست آورد ولی در کل از مسعود ابراهیم‌زاده راضی هستم.

او درباره اینکه آیا وی در کادر فنی تیم با آمدن اولیویرا قرار خواهد داشت یا خیر بیان کرد: این حق طبیعی آقای تونی است و می‌تواند کمک‌هایش را خودش انتخاب کند. با تراکتورسازی قرارداد دارم. اگر آقای تونی بخواهد، هر کمکی که از دستم بربیاید برای تراکتورسازی انجام می‌دهم و اگر هم من را نخواهند، همانند بقیه تماشاگران می‌روم و از سکوها تیم را تشویق می‌کنم.

وی در پایان گفت: به آقای تونی خوش‌آمد می‌گوییم. او از بیشتر بازیکنان شناخت دارد و امیدوارم آمدنش منشاء خیر باشد. تراکتورسازی با تونی روزهای خیلی خوبی خواهد داشت./ ایسنا