وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیم های داماش گیلان و سایپا البرز با حضور مهدی تارتار و مجید صالح سرمربیان دوتیم در مقر سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد.

 

تارتار : هواداران حق دارند…

سرمربی داماش گیلان گفت: عروسی به محله ما هم خواهد آمد و روزی هم می‌رسد که ما نتایج خوبی خواهیم گرفت. مهدی تارتار پس از شکست 3 بر صفر خانگی مقابل سایپا ادامه داد : فوتبال از این پستی و بلندی‌ها زیاد دارد. سایپا در این بازی روی ضد حملات برنامه داشت. پس از گل اولی که خوردیم جلو کشیدیم ولی گل‌های دوم و سوم را هم دریافت کردیم.

 

وی ادامه داد: عروسی به محله ما هم خواهد آمد و روزی هم می‌رسد که ما نتایج خوبی خواهیم گرفت. باید این باخت را فراموش کنیم و به فکر دیدار با مس کرمان باشیم.

 

سرمربی داماش گیلان در مورد اعتراض تماشاگران داماش و آیا این اعتراض را هم با خط می داند گفت: نه هیچ گونه خط و خطوطی وجود نداشته است و به اعتراض تمام آنها حق می‌دهم. تماشاگران هم از تیم‌شان پیروزی می‌خواهند و باید در بازی‌های آینده انتظارات آنها را برآورده کنیم.

 

 

مجید صالح : سایپا به زودی به مکان های بالاتر جدول می رسد

 

مجید صالح سرمربی سایپا بعد از برد مقابل داماش اعلام کرد تیمش به پله های بالاتر صعود خواهد کرد. او در ابتدا گفت که بازی در نیمه ی اول به سه وقت پانزده دقیقه ای تقسیم شد که پانزده دقیقه ی اول را باید به نام ما نوشت،پانزده دقیقه بازی ساکن بود و پانزده دقیقه آخر که از سوی داماش به شدت تحت فشار بودیم و علت بازی خوب ما در نیمه دوم،همین پانزده دقیقه بود که هم توانستیم زهر حملات داماش رابگیریم و هم با حفظ انرژی در نیمه ی دوم داماش را تحت فشار قرار دهیم.

 

وی با قدردانی از بازیکنان خود اعلام نمود که بازی کردن در زمین چمن مصنوعی در جایی که چهار روز پیش یک بازی سنگین را پشت سر گداشتیم بسیار خسته کننده و دشوار بوده برای بازیکنان ما و من جا دارد تا از همه ی بازیکنانم که توانستند این بازی را با یک نتیجه ی خوب به پایان برسانند تشکر کنم و من کاری جز ریکاوری و بازیابی روحی برای آنها نتوانستم انجام دهم. از سه تعویضم بسیار راضی هستم به خصوص با آمدن میلاد غریبی که تیم در نیمه ی دوم جان تازه ای گرفت. 

صالح همچنین گفت: که در اینجا اعلام می کنم که جایگاه تیم ما به هیچ وجه این رتبه ی لیگ نیست و سایپا به زودی به مکانهای بالای جدول خواهد رسید.برای هواداران داماش هم که در واقع برای هر تیمی مایه ی غنیمت هستند بسیار متاسف شدم که ناراحت ورزشگاه را ترک کردند و آرزو می کنم تا هر چه زودتر مشکلات داماش پایان یابد.

وی در پایان برد تیمش را به حسین آشنا که در بازی رفت مقابل داماش دچار شکستکی شدید پا شد و از آن مسابقه تا کنون خانه نشین شده است تقدیم کرد و گفت:حسین از لحاظ روحی بسیار شکننده شده و امیدوارم با بازگشت هر چه زودترش به میادین بتواند کمک حال ما گردد.

 

 

 

 

 

 

برگرفته از سایت گل و خبرگزاری فارس