وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی شیراز در سالن کنفرانس مجموعه شهید عضدی رشت برگزار شد .

 

درخشان : به درخواست بازیکنان با لباس سفید به میدان رفتیم / تیم به شرایط روحی خوبی رسیده است

 

در چند بازی گذشته موقعیت های زیادی را از دست می دادیم و علی رغم اینکه بازی خوبی را از خود به نمایش می گذاشتیم، نتایج خوشایندی را به دست نمی آوردیم .

به گزارش وارش اسپرت حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در مقابل فجرسپاسی در رشت با بیان مطلب فوق گفت : فجر تیم چغر و دونده ای است و خوشبختانه توانستیم با یک بازی منظم به نتیجه مناسب برسیم. امیدواریم نتایج این دو بازی اخیر در بازی های آینده و خارج از خانه هم تداوم داشته باشد چرا که از این به بعد هر بازی برای ما حکم فینال را خواهد داشت .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد : باید از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجودشان برای تیم شهرشان بازی می کنند و خوشبختانه تیم به شرایط روحی و روانی مناسبی رسیده است . آنها نشان دادند که هر زمان اراده کنند می توانند به خواسته هایشان برسند .

 

سرمربی داماش در خصوص اینکه چرا داماش پس از به ثمر رساندن گل محتاطانه بازی می کرد : چند بازی را در خانه باخته بودیم و به همین دلیل نمی خواستیم استرس پیروز نشدن به تیم برگردد . امیدوارم هر چقدر رو به جلو می رویم نتایج مناسب تیم بتواند این استرس را از تیم دور کند و راحت تر و روان تر بازی کنیم .

 

درخشان در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که به پوشیدن لباس سفید در این بازی با توجه به اینکه در دیدار مقابل پیکان هم داماش سفید پوش بود اشاره کرده بود و از باور خاص پرسید، گفت : رنگ اصلی تیم که آبی است را فراموش نکرده ایم اما درخواست بچه ها بود که با توجه به پیروزی در برابر پیکان این لباس را برای این بازی هم استفاده کنیم و شاید به نوعی آن را خوش یمن می دانستند .

وی ادامه داد : البته این بدین معنا نیست که قرار است داماش از این به بعد رنگ سفید بپوشد، بلکه خواسته بازیکنان بود و ما هم به این خواسته آنها احترام گذاشتیم .

 

سرمربی داماش درخصوص مشکلات مالی اخیر باشگاه گفت : پیش از این آقای قویدل قول داده بودند که مشکلات بچه ها را به زودی حل کنند و شب گذشته هم به صراحت اعلام کردند که تا پایان ماه پرداخت های بازیکنان انجام خواهد شد .

 

درخشان در پاسخ به خبرنگاری که از شایعه دخالت عابدینی در ترکیب دو بازی اخیر پرسیده بود گفت : به صراحت می گویم که هیچکس نه می تواند در ترکیب دخالتی را داشته باشد. اینکار من است و در مورد قضایای فنی من فقط باید جوابگو باشم .

وی افزود : من به آقای عابدینی احترام می گذارم و ایشان حق دارند که از من انتقاد کنند و یا اینکه هر تصمیمی را که می خواهند در مورد بنده اتخاذ کنند اما در کارفنی تیم من هیچکسی دخالت نمی کند .

وی ادامه داد : قرار نیست هر بازیکنی را که آورده ایم را همیشه استفاده کنیم و امروز نیز به دلایل تاکتیکی تصمیم گرفتیم از داسیلوا استفاده نکنیم . او بازیکن خوبی است خوبی است اما گاهی نیاز است یک بازیکن نباشد تا ترمیم شود .

 

محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی شیراز

 

یاوری : حضور یک تیم از شمال کم است / به اشتباهات مان باختیم

 

باید به این همه تماشاگر که آمدند و تیمشان را یک بند تشویق کردند تبریک گفت ، هر چند که در این بین چند باری شعارهایی هم سرداده شد که مسئولین باید پیگیری کنند . به هر حال من فکر می کنم اگر فقط تیم خود را تشویق کنند ، تیم محبوبشان عملکرد بهتری را می تواند به نمایش بگذارد .

 

به گزارش وارش اسپرت محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی شیراز پس از شکست یک بر صفر در مقابل داماش در شهر رشت با بیان مطلب فوق گفت : بازیکنان ما به چیزهایی که در تمرینات کار کرده بودیم عمل نکردند و گویی اصلا برای برد نیامده بودند .

وی ادامه داد : قصد ما این بود که از شتاب و انتحاری بازی کردن داماش استفاده لازم را ببریم اما مثل اینکه همه چیز برعکس شد و آنها از اشتباهات ما استفاده کردند .

وی افزود : به داماش و آقای درخشان تبریک می گویم و امیدوارم تمام مسئولین شان همت کنند و تیم را حفظ کنند چون اعتقاد دارد حضور یک تیم از شمال کم است و حداقل باید دو تیم از این خطه فوتبال خیز حضور داشته باشد.

 

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که چرا لیست فجر 17 نفره بود گفت : همانطور که دیروز گفتم چهار بازیکن ما در اختیار تیم های دیگر بودند و دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم هم داشتیم تا با این تعداد به رشت بیاییم . 

وی ادامه داد : ما به نداشته هایمان کاری نداریم و از داشته هایمان خوشحالیم بنابراین نبود این بازیکنان را دلیل بد بازی کردن امروز بچه های خودمان نمی دانیم . 

 

یاوری در خصوص تفاوت زمین چمن مصنوعی رشت با شیراز نیز گفت : زمین رشت تفاوت بسیاری با زمین شیراز دارد و اصلا قابل مقایسه نیست . ما در این زمین خیلی راحت و بدون هیچ گونه مشکلی بازی کردیم .

وی در پایان گفت : البته بازی در زمین شیراز 25 درصد به ضرر ما است و 75 درصد به ضرر تیم های مهمان !

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید