وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی برگزار شد .

 

ناظمی:تراکتورسازی از دو اشتباه فردی ما به گل رسید

 

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در این دیدار روی تاکتیک تیم حریف، گل دریافت نکردیم بلکه بازیکنان تراکتورسازی تبریز از دو اشتباه فردی ما سود برند و به گل رسیدند.

وی اظهار داشت: البته بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و ما نیز موقعیت های گل زیادی داشتیم که فقط یک بار موفق به استفاده از این موقعیت ها شدیم.

 

وی ادامه داد: همچنین گل ما دیر به ثمر رسید و گلزنی را دیر آغاز کردیم و اگر می توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم، هم اکنون نتیجه چیز دیگری رقم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: در این مسابقه، شکست حق ما نبود و ما اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردیم، حتی می توانستیم پیروز این میدان باشیم.

 

ناظمی در مورد وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان در جدول رده بندی گفت: به طور حتم ما در لیگ برتر خواهیم ماند و از این بابت خیال هواداران راحت باشد.

وی در ادامه به دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس اشاره کرد و افزود: هدف ما این است که تمام فکر خود را معطوف به این دیدار کنیم تا با برتری در این مسابقه، علاوه بر حضور در فینال جام حذفی، از قدرت فوتبال گیلان دفاع کنیم.

 

تونی اولیویرا

 

از سویی دیگر تونی اولیویرا در پایان دیدار دو تیم گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و به همین دلیل تمام توجه ما به کسب پیروزی بود که در نهایت موفق شدیم.

وی اظهار کرد: با پیروزی در این دیدار، همچنان در کورس قهرمانی در رقابت های لیگ برتر و گرفتن سهمیه آسیا باقی ماندیم که این امر، جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: در این دیدار پس از اینکه در نیمه اول دو گل به ثمر رساندیم، در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و در نهایت پیروز شدیم و به هدف خود رسیدیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید