وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و محمد مایلی کهن سرمربی صبا در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

ناظمی: هواداران مزد صبرشان را گرفتند / احتیاج به این برد خانگی داشتیم

 

صبا تیم خوبی بود و به آقای مایلی کهن بابت ساختن چنین تیمی تبریک میگویم چرا که این تیم در دقایقی ما را تحت فشار قرارداد در حالی که تا اینجا هیچ تیمی نتوانست ما را در شهر خودمان تحت فشار قرار دهد.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل صبا قم با بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما خیلی خوب توانستند بازی کنند و توپ را به گردش بیاورند و از طرفی من فکر می کنم این صبر و تحمل تماشاگران بود که باعث موفقیت ما شد.

 

وی ادامه داد: هواداران در روزهایی که ما نمی توانستیم در خانه نتیجه بگیریم و حتی وقتی که گلی دریافت می کردیم و از تیم حریف عقب بودیم تیمشان را تشویق می کردند و امروز مزد زحمات و صبرشان را گرفتند. من از همه آنها تشکر می کنم.

وی افزود: احتیاج به این برد خانگی و سه امتیاز داشتیم تا بتوانیم در جدول جایگاه بهتری را کسب کنیم. این برد را به تمام طرفداران داماش و مردم گیلان تبریک می گویم.

 

سرمربی داماش گیلان اضافه کرد : ما در زمان‌هایی که برتری عددی بر روی دروازه حریف داریم باید سرعت عمل هم داشته باشیم. من فکر می کنم که وقتی بازیکنان برتری عددی را می‌بینند سرعت لازم را ندارند که کار را تمام کنند ما در نیمه اول با یک سیستم و یک تاکتیک به مصاف حریف رفتیم ولی در نیمه دوم با تعویض و تغییر تاکتیک بازی را بردیم.

وی تصریح کرد: ما از افشین چاووشی امروز در گوش چپ استفاده کردیم که او خوب هم بازی کرد. ما شش بازیکن آسیب دیده داریم و مجبوریم در بعضی از پست‌ها از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کنیم.

 

ناظمی در خصوص مصاحبه کبه که از حضور در پست غیرتخصصی رضایت ندارد گفت: من با او صحبت کرده ام و حتما بازیکن خوبی بوده است که او را نگه داشتیم و امروز هم در پست خودش بازی کرد. دوری از خانواده روی بازی این بازیکن تاثیرگذاشته بود که با آمدن خانواده اش می بینیم که کم کم به کبه سال گذشته نزدیک می شود.

 

 

مایلی کهن: ضعیف ترین بازی مان در 9 مسابقه اخیر بود / طرفداران داماش فوق العاده بودند

 

این بازی ضعیف ترین بازی مان در 9 بازی اخیر بود ویک پنالتی هم تیم حریف از دست داد و در مجموع حق ما در این مسابقه باخت بود.

به گزارش وارش اسپرت، محمد مایلی کهن سرمربی صبا در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت: ما بعضا اشتباهاتی را انجام میدهیم که از بازیکنان لیگ برتری بعید است و در گل دومی که دریافت کردیم نباید به آن شکل گل دریافت می کردیم .

وی ادامه داد: ما در نیمه اول سه بازیکن اخطاری داشتیم که این مسئله باعث شد که در ادامه مسابقه کمی محتاط تر بازی کنند و در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم ریسک کار را بالا بردیم تا بتوانیم گلزنی کنیم ، منتهی نباید به آن شکل گل بخوریم.

وی افزود: در مجموع این حق داماش بود که برنده شود و من این پیروزی را به آقای ناظمی، مردم خوب رشت و طرفداران تیم داماش تبریک می گویم.

 

سرمربی صبا در خصوص جو استادیوم گفت: هواداران داماش امروز فوق العاده خوب بودند و وقتی خوب هستند باید آنها را تشویق کرد. متاسفانه برخی مواقع که تماشاگران خوب نیستند از سوی مدیریت باشگاه ها و افراد دیگر مورد حمایت قرار میگیرند.

وی ادامه داد: وقتی که تماشاگر خوب کار می کند باید او را تشویق کرد و وقتی که خوب نیست نباید از آن بی جهت حمایت کرد.

وی افزود: امروز طرفداران تیم داماش گیلان فوق العاده خوب بودند و تنها تیم خودشان را تشویق کردند و در واقع به معنای واقعی یار دوازدهم تیم داماش بودند.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید