وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی سپاهان – داماش با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد. این دیدار با دو گل به سود سپاهانی ها پایان یافت.

 

افشین ناظمی: به خلاقیت بازیکنان سپاهان باختیم

 

اعتقاد دارم بازی پایاپایی را شاهد بودیم و ما تنها روی خلاقیت فردی بازیکنان سپاهان، این بازی را واگذار کردیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا، افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی سپاهان و داماش گیلان اظهار کرد: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم و ما نباید در کل این بازی را واگذار می‌کردیم چرا که بازی پایاپای بود و سپاهان تنها روی خلاقیت فردی بازیکنانش به پیروزی رسید. هرچند که سپاهان خطرهای نسبتا زیادی ایجاد کرد و توانست از روی خلاقیت فردی مهدی شریفی و محمد غلامی دو گل به ما بزند.

وی افزود: امیدوارم در آینده تیم ما بهتر نتیجه بگیرد و مطمئن باشید که داماش در لیگ برتر خواهد ماند. ما چند هفته پیش شرایط خوبی در جدول داشتیم و امیدوارم با حمایت مجموعه داماش و مردم خوب استان گیلان، شرایط داماش روز به روز بهتر شود.

 

ناظمی تصریح کرد: من دیگر نمی‌خواهم از مشکلات داماش صحبت کنم چرا که دیگر همه از مشکلات ما خبر دارند. هفته گذشته وقفه‌ای در تمرین‌های ما به وجود آمد که امیدوارم در آینده جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش از میزبانی خوب باشگاه سپاهان تمجید کرد و گفت: از شرایط میزبانی کاملا راضی بودیم و باشگاه سپاهان یک زمین تمرین خوب به داماش داد. در مجموع از تمام شرایط میزبانی راضی هستیم.

 

ناظمی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید به نظر می‌رسید که در بازی امروز دفاع وسط شما به همراه هافبک دفاعی، خوب کار نکرده‌اند گفت: همان طور که قبلا گفتم دو گل سپاهان جنبه تاکتیکی نداشت و این تیم فرصت زیادی روی دروازه ما ایجاد نکرد. گل‌های آن‌ها تنها روی خلاقیت فردی بود هرچند که روی گل دوم نباید غافلگیر می‌شدیم. در آینده باید خط دفاعی ما بهتر کار کند. هرچند که امروز هم در مجموع خوب بازی کردیم.

 

زلاتکو کرانچار

 

کرانچار: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

 

9 بازی از لیگ باقی مانده است و این بازی‌ها برای ما حکم سیستم حذفی را دارد چرا که اگر هر امتیازی را از دست دهیم برای رسیدن به صدر جدول با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل داماش گیلان اظهار کرد: 8 هفته باقی مانده برای ما بسیار مهم است چرا که این بازی‌ها حکم یک سیستم حذفی را برای ما دارد و هر امتیازی را که از دست دهیم، فرصت صدرنشینی از دست خواهد رفت. در برابر داماش اگرچه در نیمه نخست بهتر بودیم اما در این نیمه غیر منسجم و منفک بازی می‌کردیم.

 

وی افزود: بازیکنان ما به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاهی داشتند و در نیمه دوم خیلی مسلط‌تر ظاهر شدیم و حتی شانس زدن گل‌های بیشتر را نیز داشتیم اما بازیکنان ما فرصت‌سوزی نیز داشتند. به هر حال ما در برابر داماش محکوم به برد بودیم هرچند که تیم داماش نیز چند فرصت برای گلزنی داشت که رحمان احمدی به خوبی این فرصت‌ها را گرفت.

کرانچار با بیان اینکه سپاهان بر روی نوار پیروزی قرار گرفته است گفت: واقعا باید به بازیکنانم تبریک بگویم که در سرمای شدید و شرایط نامساعد جوی چنین بازی غیرتمندانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند که من از این بابت بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: طبیعی است هر مربی که هدایت تیمی را به دست می‌گیرد، باید اهداف آن باشگاه را به تامین کند. زمانی ما توانستیم وقتی از استقلال 9 امتیاز عقب بودیم این تیم را بگیریم و قهرمان لیگ شویم. اعتقاد دارم با تیمی که هم‌اکنون داریم هم می‌توانیم به صدر جدول برسیم. هرچند که امسال بسیاری از بازی‌ها بر وفق مرادمان نبود و اعتمادی که بین تماشاگران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه وجود داشت، سبب شد که سپاهان در نوار پیروزی قرار بگیرد.

 

کرانچار تصریح کرد: از تماشاگران سپاهان متشکرم که در چنین شرایط آب و هوایی به ورزشگاه آمده‌اند و سرمای امروز را برای ما به گرما تبدیل کردند. اگر ما بتوانیم راه آهن را هم ببریم مطمئن هستم که هواداران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز رحمان احمدی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان بود گفت: تابستان سال 90 در اردوی ترکیه بر طبق رای‌گیری که در بین خود بازیکنان انجام گرفت مقرر شد نوید کیا کاپیتان اول باشد و بعد از نویدکیا به ترتیب جمشیدیان، امید ابراهیمی و حسین پاپی کاپیتان باشند که ما نیز بر طبق این رای‌گیری عمل کردیم اما امسال حاج صفی به تیم ما آمد و جمشیدیان نیز از تیم ما رفت. وقتی امسال نمی‌توانستم رای‌گیری بین بازیکنان بگذارم، آمدم و رحمان احمدی را به خاطر سوابق زیادی که در لیگ برتر دارد و همچنین حرف‌شنوی بازیکنان از او، کاپیتان قرار دادم. البته اگر هادی عقیلی در زمین بود مطمئنا او کاپیتان تیم می‌شد.

کرانچار در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید که آیا از عملکرد سوکای و سرجیو فندیک راضی هستید یا خیر گفت: به هر حال سوکای پس از 6 ماه اولین بازی خود را انجام می‌داد و ما باید از آمدن او استقبال کنیم. به هر حال سوکای نیاز به زمان بیشتری دارد و باید در ترکیب تیم جا بیفتد و مطمئنا می‌تواند در آینده به تیم ما کمک کند. همچنین سرجیو فندیک امروز در اولین حضور خود نمایش نسبتا خوبی داشت و ما نباید انتظار زیادی در بازی اول این بازیکن داشته باشیم.