وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی در سالن کنفرانس مجموعه عضدی برگزار شد.

 

ناظمی:  این برد را به هواداران تقدیم می کنم

 

من این برد را به هواداران داماش گیلان تبریک می گویم چرا که امروز باز هم نشان دادند که مثل همیشه یار دوازدهم تیمشان هستند.

 

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز با بیان مطلب فوق در نشست خبری پس از بازی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی را از خود نشان دادند و تراکتور هم می توانست به ما گل بزند اما درخشش میلاد فراهانی مانع از گل زدن تیم تراکتور شد . به همه بازیکنان از جمله میلاد فراهانی که دوباره دارد به روزهای اوج خود بر می گردد این برد را تبریک می گویم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی ادامه داد: ما می توانستیم گل های دیگری را هم به ثمر برسانیم اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه اول موقعیت های ما بهتر بود، اما در نیمه دوم این تیم تراکتور بود که بهتر توانست موقعیت سازی کند. خدا را شکر این بازی را بردیم و توانستیم به روند خوبمان ادامه دهیم .

 

وی اضافه کرد: در هفته های گذشته و در شهر خودمان موقعیت های بسیاری را به دست می آوردیم اما نمی توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم اما در مقابل تراکتور که از کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد باهوش بازی کردیم . در نیمه دوم وقتی به بازی هجومی روی آورد و از 4 مهاجم استفاده کرد ابوالفضل حاجی زاده را به عقب بردم تا با سه دفاع مرکزی بازی کنیم که خوشبختانه جواب داد.

 

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت با اشاره به اولین پیروزی برابر تراکتور در لیگ برتر طی چند سال اخیر، پیروزی بر دو تیم تبریزی طی چند هفته و گلزنی بازیکنان تعویضی در پنجمین بازی پی در پی نظر سرمربی داماش را جویا شد که وی گفت: در طول هفته همواره سعی می کنیم تا بازی را برای بازیکنانمان شبیه سازی کنیم. چیزی را که ما از مسعود حسن زاده خواسته بودیم او به خوبی انجام داد و جنگ کرد و دوید و پس از آن وقت آن فرا رسیده بود تا امین متوسل زاده وارد میدان شود . حتی متوسل زاده می توانست زودتر از این دقیقه هم گلزنی کند .

 

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که هر برنامه ای که در نظر گرفتیم به خوبی انجام شد و باز هم باید از تماشاگران تشکر کنم که تیم داماش را هیچگاه تنها نگذاشتند و این برد را به همه طرفداران داماش گیلان تقدیم می کنم. امیدوارم بتوانیم این روند را با حضور همین هواداران ادامه دهیم .

 

ناظمی با تشکر از مدیرعامل داماش به خاطر صبوری اش در هفته های اول گفت: حمایت مدیریت و هواداران در این نتایج نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

 

مجید جلالی

 

جلالی: فقط برد؛ حق ما در این بازی مساوی هم نبود!

 

در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که از دست دادیم اما داماش روی یک موقعیت بادآورده به گل رسید و بر اثر اشتباه مدافع ما آنها گلزنی کردند. فوتبال حرفه‌ای همین است باید از موقعیت گلزنی استفاده کنید.

به گزارش وارش اسپرت، مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر داماش گیلان با بیان مطلب فوق در نشست خبری پس از بازی گفت:  در نیمه اول ما بازی را کنترل کردیم و از نظر درصد مالکیت توپ و شکل بازی برتر از حریف بودیم. در نیمه دوم هم موقعیت گلزنی زیادی به دست آوردیم اما فایده‌ای نداشت زیرا نتوانستیم گل بزنیم. حق ما در این بازی مساوی هم نبود. ما باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سئوال که "چرا با وجود داشتن مهاجمان طراز اول، هنوز مشکل گلزنی دارید"؟ گفت: مهاجم درجه یک و طراز اول نداریم. وظیفه مهاجم گلزنی است. مهاجم خوب مهاجمی است که گل بزند. مهاجمی که طراز اول باشد ولی در مسابقات گل نزند فایده ندارد.

جلالی در خصوص ناراحتی مردم تبریز از نتایج تراکتورسازی هم گفت: مردم تبریز حق دارند، از نتایج تیم ناراحت باشند. تیم آنها سال گذشته در جدول شرایط خوبی بود. با این حال ما هم زحمت می‌کشیم ولی نمی‌توانیم به پیروزی برسیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید