وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و راه آهن تهران که با پیروزی یک بر صفر راه آهن همراه بود با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن برگزار شد.

 

ناظمی: بازیکنان راه‌آهن باهوش بازی کردند

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، افشین ناظمی پس از شکست تمیش مقابل راه‌آهن سورینت و حذف از رقابت‌های جام حذفی کشور، اظهار کرد: این پیروزی را به ابراهیم‌زاده تبریک می‌گویم. بازیکنان راه‌آهن سورینت باهوش بازی کردند و توانستند ما را شکست دهند اما متاسفانه بازیکنان داماش قدر فرصت‌های خود را در این دیدار ندانستند.

 

وی با بیان اینکه این شکست را به خاطرات فوتبال می‌سپاریم، گفت: برای حضور مقتدرانه در نیم‌فصل دوم خود را آماده می‌کنیم و اردوی آمادگی داماش در جزیره کیش برگزار می‌شود و بر روی مسابقات لیگ تمرکز داریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به مشکلات مالی داماش، خاطرنشان کرد: باید همه به داماش کمک کنند و فقط با تلاش‌های بی‌وقفه عابدینی کار به جایی نمی‌بریم. در صورت اینکه مسائل مالی تیم حل نشود، اردوی کیش لغو شده و در رشت تمرین می‌کنیم.

 

ناظمی با بیان اینکه در تلاش برای حفظ تمام بازیکنان داماش هستیم، تصریح کرد: کبه، داسیلوا و عسگری از داماش جدا شده‌اند. باید بگویم که افشین چاوشی در لیست مازاد داماش قرار ندارد و به این بازیکن نیاز داریم.

سرمربی داماش گیلان، افزود: در تلاش هستیم اجازه جدایی بازیکنی از تیم را ندهیم ولی در صورت ادامه مشکلات مالی، چاره‌ای جز صدور رضایت‌نامه برخی بازیکنان که خواهان پیوستن به سایر تیم‌ها هستند را صادر می‌کنیم.

 

منصور ابراهیم زاده

 

ابراهیم‌زاده: برد مقابل داماش را به مالک راه‌آهن تقدیم می‌کنم/ 4 جای خالی در لیست داریم

 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از سایت باشگاه سورینت (راه‌آهن)، منصورابراهیم‌زاده پس از برتری تیمش مقابل داماش گیلان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ابتدا جا دارد قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی امروز صحبت کنم، از مردم خونگرم گیلان که از دیروز تا به این لحظه به شکل‌های مختلف ما را مورد محبت قرار دادند، تشکر کنم. آنها در دیدار امروز هم ضمن احترام به تیم ما، به خوبی تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه قبلا هم گفته بودم مسابقات جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، ادامه داد: تمام اصول لازم را در دیدار امروز مقابل داماش رعایت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با اشاره به اینکه روز به روز در حال پیشبرد برنامه‌های خود و باشگاه هستیم، خاطرنشان کرد: برد در این دیدار را به بابک زنجانی مالک باشگاه راه آهن سورینت تقدیم می‌کنم. سیاست مالک باشگاه این است که ضمن سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در بعد تبلیغات هم فعالیت کند. برای این دو بحث باید جایگاه ما خوب باشد که تغییر جایگاه در لیگ کار دشواری است اما در جام حذفی وقتی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می‌کنید شانس حضور شما در فینال و قهرمانی در این جام هم وجود دارد.

 

ابراهیم‌زاده گفت: فاصله رقابت‌های لیگ و جام حذفی مناسب است و نگرانی خاصی در این مورد برای ما وجود ندارد. ما می‌توانیم باید برنامه‌ریزی مناسبی در این مورد داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نیم‌فصل دوم بازیکنان خاصی مدنظر ما هستند. اکثر بازیکنان تیم ما جوان و یا زیر 23 سال هستند. بازیکنان بزرگسال تیم ما کم هستند و در این بخش 4 جای خالی داریم. مارکوس و والری الکسانیان دو بازیکن خارجی تیم ما هستند. مارکوس که از لیست تیم خارج شده است و والری هم به دلیل مصدومیت شاید دیگر نتواند ما را همراهی کند.