وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و سایپا البرز با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و امیر افتخاری مربی سایپا برگزار شد . دلیل عدم حضور مجتبی تقوی سرمربی سایپا کسالت وی عنوان شد .

 

درخشان : مستحق پیروزی بودیم / خستگی بازیکنان باعث شد تا نتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم

 

در مقابل تیمی قرار گرفتیم که بیش از دوازده روز استراحت داشت در حالی که تیم ما چند روز قبل ماراتن 120 دقیقه ای شیراز را پشت سر گذاشت بود و من به این تیم افتخار می کنم که با وجود این خستگی کاملا بازی در اختیار تیم ما بود .

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از تساوی خانگی تیمش در مقابل سایپا کرج گفت : اگر در دقایق ابتدایی آن گل را نمی خوردیم فکر می کنم سایپا اصلا نمی توانست به ما گل بزند و اگر می توانستیم در نیمه اول از آن همه موقعیتی که بدست آوردیم استفاده کنیم ، نتیجه بازی این نمی شد .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد : من فکر می کنم یکی از دلایلی که نمی توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم خستگی زیاد بازیکنان از بازی گذشته بود . ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان و مستحق پیروزی بودیم اما در فوتبال همیشه تیمی که بهتر بازی می کند ، برنده نمی شود .

 

وی افزود : در فوتبال باید سه مرحله را پشت سر بگذاریم تا تیم کاملی بشویم . مرحله اول خوب دفاع کردن است ، مرحله دوم خوب دفاع کردن و خوب حمله کردن است و مرحله سوم این است که بتواند با اجرای دو مرحله قبل خوب به گل برسد . داماش دو مرحله اول را به خوبی اجرا می کند و امیدواریم که با تمرینات خوب به مرحله سوم هم برسیم و در آن صورت تیم قدرتمندی را خواهیم داشت .

 

وی گفت : به غیر از مصدومیت هایی که اخیرا با آن مواجه ایم در سه بازی اخیر ما تعویض های اجباری داشته ایم که مسلما بر روی تفکرات تاکتیکی تاثیرگذار است .

سرمربی داماش در پاسخ به سوال وارش اسپرت مبنی بر اینکه چرا علی رغم نمایش خوب هادی سهرابی در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود گفت : سهرابی از بازیکنان خوب ماست اما من فکر می کنم بعد از اینکه بازیکنان مصدوم ما رسیدند شاید یکی از سوالات شما در کنفرانس بعد این باشد که چرا مصطفی حاجتی یا رسول بروش بازی نمی کند ؟ قرار نیست تمامی بازیکنان بازی کنند بلکه یازده نفری که خوب هستند و می توان در تاکتیک مورد نظر جای داد را استفاده می کنیم و به غیر از این 11 نفر ، هفت نفر دیگر هم هستند بر روی نیمکت می توانند به ما کمک کنند .

وی ادامه داد : فلسفه فوتبال نیست که یک بازیکن در تمام بازی ها به طور ثابت حضور داشته باشد همانطور که چند شب قبل همه دیدند که بزرگترین ستاره فوتبال جهان روی نیمکت نشسته بود و من فکر می کنم اگر در ایران این اتفاق افتاده بود مدیر باشگاه را هم عوض می کردند ، چه رسد به سرمربی !

 

وی در ادامه در پاسخ به این جمله خبرنگار وارش اسپرت که سوال بیشتر به بازی گذشته که نیکبخت هم خوب بازی نکرد بر می گردد گفت : حرف شما درست است  و در این بازی هم به همین علت از ابتدا وی بازی کرد . یکی از دلایل ممکن است این باشد که بازیکن علی رغم اینکه در بازی نمایش خوبی را به جای گذاشته است در طول هفته به هر دلیل در تمرینات خوب نبوده و در ترکیب قرار نگیرد .

 

درخشان در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت که چرا بازی داماش در خانه و خارج از خانه اینقدر متفاوت است گفت : نمی توان هم در خانه و هم در خارج از خانه با یک تفکر و هجومی به میدان رفت . مطمئنا اگر در خارج از خانه گل دریافت کند  ، جبران آن مشکل خواهد بود .

 

وی در پایان گفت : خوشبختانه تیم های پایین جدول نتوانستند نتیجه بگیرند اما ما نباید به این مسائل فکر کنیم و باید به فکر ارتقای رتبه خود در جدول باشیم . امیدوارم که در ادامه مسابقات بتوانیم تمامی امتیازات خانگی را بگیریم .

 

امیر افتخاری

 

افتخاری : خاطرات گذشته برایم تداعی شد / نتیجه تساوی عادلانه بود

 

امیر افتخاری با تشکر از هواداران و باشگاه داماش گیلان به جهت تقدیر از وی گفت :  احساس بسیار خوبی داشتم که در کنار هواداران رشتی هستم . آنها من را شرمنده کردند و به نوعی بسیار از خاطرات گذشته برایم تداعی شد .

مربی سایپا پس از تساوی تیمش در مقابل داماش گیلان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت گفت : در نیمه اول هدف ما کنترل بازی بود که موفق بودیم و توانستیم از یکی از دو موقعیت خوبمان هم استفاده کنیم و با پیروزی به رختکن برویم .

وی ادامه داد : در نیمه دوم تشویق این هواداران پرشور و پرهیجان داماش و از طرفی چمن مصنوعی باعث شد تا داماش فشار زیادی را به سایپا وارد کند و گل مساوی را هم به ثمر برساند و من فکر می کنم نتیجه عادلانه هم همین نتیجه مساوی بود .

 

مربی سایپا در خصوص بازیکنان برتر میدان نیز گفت : بازیکن شماره 30 داماش (جهانبخش) و مهدوی خوب بازی کردند و در تیم ما هم تمامی بازیکنان خوب بازی کردند . 

افتخاری در خصوص اعتراضات سایپا به داوری در بازی های گذشته و نظرش در خصوص داوری این بازی گفت : برای اولین بار است که در خصوص داوری اظهار نظر می کنم اما من هم با آقای تقوی هم عقیده هستم و متاسفانه تیم ما در چند بازی از داوری متضرر شد .

وی ادامه داد : در بازی های با استقلال و گهر درود مشکلات داوری بسیاری وجود داشت و در بازی با فولاد حتی گل ما را هم حساب نکردند و داور هند اعلام کرد. نمی دانم چه اتفاقی می افتد که این مشکلات داوری گریبانگیر تیم سایپا می شود.

وی افزود : در این بازی هم بازیکن مهاجم ما خودش توپ را جلو انداخت و در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما داور اعلام آفساید کرد. باید یک تاکتیکی اتخاذ شود تا قضاوت داوران ما بهتر شود .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید