پورمند : از موقعیت هایمان استفاده نکردیم/ از این به بعد نتیجه می گیریم  

علی پورمند کمک مربی داماش به جای مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و در توضیح عدم حضور تارتار گفت : به هر حال وقتی دقیقه 88 مسابقه از تیم اول ایران به این شکل گل دریافت کنیم شوک بدی وارد می شود و آقای تارتار هم خیلی از این بابت ناراحت بودند و عذرخواهی کردند که نمی توانند در سالن کنفرانس حاضر باشند.

 

وی  در خصوص بازی گفت : به روی سپاهان کاملا شناخت داشتیم و به لحاظ تاکتیکی بسیار بهتر از این تیم بازی کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم که متاسفانه از دست دادیم اما این تیم سپاهان بود که توانست از تک موقعیت خود در این دیدار نهایت استفاده را ببرد و پیروز میدان باشد .

 

مربی داماش در ادامه گفت : ما در این دیدار مصطفی حاجتی را به علت مشکل رباط در زمین نداشتیم و آقای چاوشی را هم به علت محرومیت در اختیار نداشتیم و از نظر داشته های تیمی دچار مشکل بوده ایم.

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت در پاسخ مربی داماش گفت "اما شما در بازی های گذشته کمتر از حاجتی استفاده کردید و چاوشی هم مدت زیادی در بازی ها حضور نداشت" که پورمند پاسخ داد : اگر بحث ارنج باشد این حق مربی است ترکیب را انتخاب کند و اگر به هر کدام از شما یک کاغذ بدهم شما همه ارنج های متفاوتی را پیشنهاد خواهید داد و منظور من از آن پاسخ این بود که به هر حال ما دچار کمبود بوده ایم.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی در پاسخ به اعتراضات خبرنگاران در ادامه گفت : ما با این تیم زندگی می کنیم و بیشتر در جریان شرایط بدنی و روحی بازیکنان و آمادگی آنها هستیم و با توجه به جمیع جهات اقدام به انتخاب ترکیب مورد نظرمان می کنیم .

 

پورمند اضافه کرد : رشت هم سطح دریاست و این قضیه به سود تیم های دیگر است ضمن اینکه خیلی ها فکر می کنند زمین چمن مصنوعی به سود تیم ماست در حالی که اینطور نیست و بیشتر به ضرر تیم خودمان است .

 

وی در پایان گفت : من به شما قول می دهم همانطوری که در نیم فصل اول بازیها نتایج خوب تیم بعد از هفته هفتم و بازی با سپاهان شروع شد ، نتایج خوب تیم ما هم از هفته آینده شروع خواهد شد . باید این را هم در نظر گرفت که آقای قاسمپور به این تیم ها بازی نکردند .

 

علی سراوانی مدیر رسانه ای داماش نیز در پایان گفت : اگر یکی از توپ هایمان به داخل دروازه می رفت الان شرایط سوال ها متفاوت بود اما اینطور نشد و سپاهان از تنها موقعیتش استفاده کرد. ما در یک بازی خانگی از حضور بیش از 10 هزار هوادار محروم بودیم و تمرینات خوبی را هم به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانستیم برگزار کنیم و آخرین تمرینمان را هم در زمینی با 20 سانت برف برگزار کردیم . مطمئنا  این قضایا هم در عدم نتیجه گیری یک تیم موثر هست .

 

کرانچار - سرمربی سپاهان

 

کرانچار : از پنجمی به صدر رسیدیم 

 

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی کارم را شروع کردم پنجم بودیم و اکنون به صدر جدول رسیده‌ایم.

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی یک بر صفر برابر داماش و صدرنشینی در لیگ برتر گفت: پرواز ما کنسل شد و دیر به رشت رسیدیم ضمن اینکه بازی روی زمین چمن مصنوعی هم مشکلاتی داشت. شاهد بازی جاندار از هر دو تیم بودیم. یک بازی هیجان انگیز که داماش هم خیلی خوب بازی کرد اما ما شایسته پیروزی بودیم.

 

وی ادامه داد: داماش برای بقا مبارزه می‌کرد و ما هم کار خود را برای رسیدن به صدر جدول انجام دادیم. کارم را در سپاهان با پنجمی آغاز کردم و اکنون به صدر جدول رسیده‌ایم.

 

کرانچار در مورد محرومیت تماشاگران داماش از این مسابقه گفت: دوست داشتم بازی در حضور تماشاگران برگزار شود زیرا با حضور آنها مسابقه هیجان بیشتری دارد اما من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نبودم.