وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و نفت آبادان که با برتری سه بر یک داماش همراه بود با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و علی فیروزی سرمربی نفت آبادان در سالن کنفرانس مجموعه شهید عضدی رشت برگزار شد .

 

ناظمی : لیاقت فوتبال رشت این نیست / از هواداران متشکرم

 

خدا را شاکرم که با پیروزی در این دیدار توانستیم شادی رو دوباره به اردوی تیم و تماشاگران برگردانیم .

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی سه بر یک تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان با بیان مطلب فوق افزود : در فرصت چهار روزه ای که داشتیم به خوبی نفت را آنالیز کرده بودیم و با انگیزه خوب بازیکنان و رعایت نکاتی که به آنها متذکر شده بودیم، خوشبختانه توانستیم در این دیدار پیروز را از آن خود کنیم .

 

وی ادامه داد : در اینجا جا دارد از آقای درخشان هم تشکر ویژه ای را داشته باشم که در طول هفته از نظرات او استفاده کردم و امیدوارم که داماش بتواند همیشه به همین شادابی فوتبال بازی کند و نتایج خوبی را هم بگیرد چرا که مردم رشت و فوتبال رشت لیاقت بیشتر از اینها را دارد .

 

افشین ناظمی

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که از بی نظمی داماش پس از به ثمر رساندن گل سوم پرسیده بود گفت : حرف شما را قبول دارم و مطمئنا این قضیه را به بازیکنان گوشزد خواهم کرد . بعد از آنکه گل سوم را به ثمر رساندیم از بازیکنان خواستیم که در یک سوم میانی حضور بیشتری را داشته باشند تا بتوانیم از فضای پشت حریف استفاده کنیم و گل های بیشتری را به ثمر برسانیم .

وی افزود : عدم دقت کافی بازیکنان را مطمئنا در تمرین های آینده به آنها گوشزد خواهیم کرد چرا که ممکن است در یک بازی فقط چند موقعیت محدود به دست بیاوریم و باید از همان موقعیت ها استفاده لازم را ببریم .

 

ناظمی در پایان گفت : تشکر ویژه ای از هواداران داماش دارم که مثل گذشته یارو یاور تیم بودند و دست تک تک آنها را می بوسم .

 

علی احمدی سراوانی ، کنفرانس بازی داماش و نفت آبادان

 

 

سراوانی : احکام مربوط به سه نفر لغو شد

 

بعد از اتفاقات روز یکشنبه طی حکمی که آقای عابدینی اعلام کردند فعالیت 5 نفر از اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم که یکی از آنها هم بنده بودم به شکل معلق در آمد و قرار شده بود که در تمرینات تیم حضور نداشته باشند .

سراوانی با بیان مطلب فوق گفت : دیروز حکم آقای مباشری و دارکو لغو شد و توانستند در تمرینات حضور داشته باشند و امروز هم حکم بنده لغو شد و بر روی نیمکت نشستم اما هنوز احکام آقایان درخشان و مومنی صادر نشده است .

وی افزود : بر اساس حکم اعلام شده تا زمان مشخص شدن وضعیت آقای درخشان ، آقای ناظمی تیم را تمرین می دهند و کلیه امور فنی را در اختیار خواهند داشت .

 

مدیر روابط عمومی داماش گیلان در خصوص لغو کنفرانس مدیرعامل داماش که قرار بود صبح سه شنبه برگزار شود گفت : به دلیل اتفاقات و مشکلاتی که وجود داشت این کنفرانس لغو شد و در صورت اینکه طی روزهای آینده این مشکلات رفع شود، مطمئنا کنفرانس ایشان در این هفته برگزار خواهد شد .

 

علی فیروزی سرمربی نفت - کنفرانس بازی با داماش

 

 

فیروزی : به بقا در لیگ امیدواریم 

 

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش مقابل داماش گیلان گفت: به دنبال 3 امتیاز بازی بودیم و تیم ما هم برای کسب این نتیجه بازی خوبی انجام داد.

به گزارش وارش اسپرت علی فیروزی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل داماش گیلان گفت: بازی حساس و 6 امتیازی بود و هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز بودند.

 

وی ادامه داد: نبود 2 بازیکن اصلی خط دفاعی‌مان باعث شد تا در خط دفاع تغییراتی داشته باشیم. در بازی به دنبال استفاده از فضای پشت و عمق دفاع داماش بودیم که گل اول را هم از همین طریق به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: پس از گل اول اگر به بازی سرعت می‌دادیم می‌توانستیم باز هم به گل برسیم. نباید از بازی خوب داماش گذشت تیم ما هم در این بازی بد بازی نکرد. به ماندن در لیگ امیدوار هستیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید