وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری-مطبوعاتی پس از بازی تیم های داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز با حضور مهدی تارتار و محمود یاوری سرمربیان دو تیم داماش و سپاسی در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد.

 

*تارتار : پا به سن گذاشته‌ها کنار گذاشته می‌شوند/ همه بازیکنان از هواداران دلخورند

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به بازیکنان جوان میدان می‌دهم و پا به سن گذاشته‌ها را کم کم کنار می‌گذارم. مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر برابر فجر سپاسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. فجر یک تیم دونده و جنگنده بود و تک تک بازیکنان داماش بدون نقص بازی کردند.

 

وی ادامه داد: سه چهار موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردم ولی در نهایت پیروز شدیم. به چند بازیکن جوان بازی دادم زیرا این بازیکنان آینده تیم هستند و بازیکنانی که سن‌شان بالا رفته باید کم کم کنار گذاشته شوند.

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش با اشاره به شعار هواداران علیه خودش در اواخر مسابقه عنوان کرد: از هواداران دلگیرم. ای کاش آنها قبل از پایان مسابقه علیه من شعار نمی‌دادند. ما در این بازی تنها بودیم. همه بازیکنان در رختکن از این رفتار تماشاگران ناراحت بودند.

 

تارتار تاکید کرد: زمان کمی است که به داماش آمده‌ام و در این مدت تلاش کردم ساختار دفاعی تیم را درست کنم و با توجه به فشردگی مسابقات فقط یک روز برای تمرین تاکتیکی فرصت داریم.

 

وی با اشاره به دیدار هفته آینده برابر تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سختی در تبریز داریم به خصوص اینکه تراکتورسازی امروز یک پیروزی پرگل به دست آورده است. در آن بازی محمد غلامی را هم که امروز مصدوم شد در اختیار نخواهیم داشت.

 

 

*یاوری : گل داماش روی اتفاق عادی زده نشد/ نتیجه مساوی عادلانه بود

 

محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: به خواست خودمان نرسیدیم. آمده بودیم ابتدا بازی را ببریم و اگر نشد حداقل مساوی بگیریم. بازی خوبی نبود اما بسیار پر جنب و جوش بود به ویژه در ۵ تا ۶ دقیقه پایانی مسابقه که تماشاگران بازیکنان داماش را تحریک کردند. تک گل مسابقه هم روی اتفاقات عادی به ثمر نرسید.

 

وی با اشاره به شعارهای تماشاگران علیه خودش گفت: تماشاگران حرف‌هایی را به ما زدند که جالب نبود. با این حال به نظر من مساوی نتیجه عادلانه بود.

 

سرمربی فجر سپاسی در مورد بقای این تیم در لیگ برتر گفت: هدف ما ماندن در لیگ برتر است. من برای همین کار به فجر آمدم. امروز هم با ۵ هافبک تیم را به میدان فرستادم تا حداقل مساوی بگیریم که این اتفاق نیفتاد.

 

یاوری در مورد اعتراضش به بازیکنان فجر در اواخر مسابقه خاطرنشان کرد: بازیکنان پس از گل داماش به داور اعتراض کردند و من به آنها گفتم به جای این کار فوتبال خود را بازی کنید زیرا هنوز وقت باقی مانده بود. قطعاً بازیکنانی که با من همکاری نکردند و به اعتراض‌شان به داور ادامه دادند جریمه خواهند شد. من در مورد داوری حرفی نمی‌زنم اما باز هم می‌گویم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. / خبرگزاری فارس