وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و مس سرچشمه با حضور مهدی تارتار و اصغر شرفی سرمربیان دو تیم داماش و مس سرچشمه برگزار شد .

 

تارتار : می توانیم به رتبه های بهتری دست پیدا کنیم

 

در وهله اول این برد را به هواداران داماش تبریک می گویم و باید بگویم از نوع بازی بچه ها راضی هستم و فکر می کنم تیم ما در سه بازی اخیر بازی زیبایی را از خود نشان می دهد هرچند که فکر می کنم ما می توانیم بهتر از این ها بازی کنیم .

 

مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : تیم ما در ابتدای نیم فصل دوم و بعد از حضور من نمی توانست به یکباره با نوع تفکرات وقف پیدا کند و فاصله نزدیک بازیها به ما اجازه نمی داد که به آن چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم اما الان خوشحالم که بازیکنان فوتبال زیبایی را از خود نشان می دهند و در بازیهای اخیر به خوبی به نکاتی که به آنها گوشزد می کنیم گوش فرا می دهند که جا دارد از تمامی آنها تشکر کنم.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چقدر شار‍ژ مالی را در بازیهای داماش موثر می دانید گفت : شارژ تاثیرگذار خواهد بود اما شما در نظر بگیرید که این بازیکنان پیش از این که مسئله به سرانجام نزدیک شود تصمیم گرفتند که به دور از توجه به مسائل مالی بازیها را تا پایان لیگ ادامه دهند و وقتی این تصمیم گرفته شد من دیگر خیالم بابت ماندن در لیگ راحت شد .

 

تارتار در پاسخ به این سوال که چرا چاوشی را دیر به بازی آورد در حالی که مردم دوست داشتند او زودتر در مسابقه باشد گفت : تیم ما داشت خوب بازی می کرد و روند مناسبی را داشت . اگر خوب دقت کرده باشید بعد از تعویض تیم یک مقدار از آن حالت خوب و نظم خود خارج شده بود و دقایقی طول کشید تا تیم به شرایط عادی مسابقه برگردد و چاوشی و زنیدپور بتوانند بازی خوبی را از خود در کنار تیم نشان دهند و جا دارد از چاوشی هم تشکر کنم و همین که او با انگیزه وارد مسابقه می شود برای من کفایت می کند .

 

وی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی و داوری نیز گفت : به نظر می رسید این داور با توجه به اتفاقات بازی مس سرچشمه و صبا یک مقدار از برخی خطاها چشم پوشی می کرد و در صحنه ای مشکوک به پنالتی هم من به نظرم خواست به این شکل برای آن تیم جبران کند .

 

تارتار در پایان اظهار داشت : نماینده گیلان و شهر رشت می تواند با این روند در ادامه رقابت ها به رتبه های بهتر تک رقمی دست پیدا کند .

 

اصغر شرفی

 

اصغر شرفی : شاگردان سابق من تیم ما را اذیت کردند!

 

فوتبال خوب و جوانمردانه ای را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و دیروز هم گفتم که تیم های لیگ برتر ایران نزدیک به هم هستند و ما روی غفلت و توسط بازیکنی که زیر نظر خودم هم کار کرده (افشین چاوشی) شکست خوردیم . امروز بازیکنانی که شاگرد من بودند ما را خیلی اذیت کردند .

 

اصغر شرفی سرمربی تیم مس سرچشمه ضمن بیان مطلب فوق گفت : من باید بابت این بازی خوب به شما خبرنگاران گیلانی تبریک بگویم. داماش مزد زحمات خود را گرفت وبه نسبت بهتر از ما بازی کرد ، ضمن اینکه داوری مسابقه هم نسبت به بازیهای گذشته ما عملکرد بهتری داشت و اگر اشتباهی هم بوده برای هر دو تیم رخ داده است .

وی در خصوص سقوط مس سرچشمه گفت : این تیم دیر بسته شده است و خوب هم بسته نشد . یک باشگاه در دو ماه فصل نقل و انتقالات اگر خوب کار کند یک مربی می تواند در طول 9 ماه فصل پا روی پا بندازد و با آسودگی خاطر بیشتری فصل را دنبال کند ضمن اینکه ما تنها تیمی بودیم که حتی یک بازیکن خارجی نداشته ایم .