وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و نفت تهران با حضور حمید درخشان و منصور ابراهیم زاده سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد . مشروح این کنفرانس را در ادامه می خوانید :

 

درخشان : هفته به هفته بهتر خواهیم شد / داوران فقط حق ما را بدهند !

 

وقتی در لیگ وقفه بوجود می آید ، شروع بازی اول سخت است . نیمه اول به خاطر آنکه در شرایط مسابقه نبودیم بازی خوبی را انجام ندادیم اما رفته رفته و با شروع نیمه دوم بهتر شدیم .

حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلان پس از پیروزی دو برصفر تیمش در مقابل نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت : در نیمه دوم بازیکنان آن چیزهایی را که من از آن ها خواسته بودم را به درستی انجام دادند و در نهایت پیروز شدیم . ناگفته نماند نفت تیم بسیار بزرگی است و جایگاه خوبی را هم در جدول دارد .
 
 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی افزود : بازیکنان ما در نیمه اول بیشتر قصد داشتند که از روی عمق کار کنند اما در بین دو نیمه پس از آنکه مشکلات نفت را به بازیکنان متذکر شدم ، آنها توانستند فشار بیشتری را بر دروازه نفت تحمیل کنند تا در نهایت به یک برد شیرین خانگی دست پیدا کنیم .

سرمربی داماش با بیان اینکه تعطیلی مسابقات باعث کند شدن روند بازی تیم شد گفت : ما به دنبال این هستیم که خیلی سریعتر از دفاع و به حمله برسیم و در گل دوم هم این قضیه را مشاهده کردیم ،منتهی ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم رفته رفته سرعت تیمی را بهتر کنیم و اشکالات تیم را هم برطرف کنیم . مطمئنا ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد .

 

حمید درخشان - کنفرانس

 

درخشان در مورد اعتراض ابراهیم زاده به داوری گفت : ما خودمان در نیمه اول به داوری معترض بودیم . در دو سه صحنه داور به حدی عادلانه قضاوت نکرد که باعث شد حتی من از محوطه خودم خارج شوم و به سمت داور بروم .

وی ادامه داد : در یکی از صحنه خیلی واضح بر روی حسین ابراهیمی خطا شد و در برگشت صحنه دیگر را خطا گرفت و به بازیکن من هم اخطار داد . خطاهای بسیاری هم بر روی بازیکنان من انجام شد اما حتی داور یک اخطار هم به بازیکنان حریف نداد .

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که با اشاره به داوری جنجالی احمد صالحی در دیدار داماش و نفت تهران در استادیوم عضدی که منجر به محرومیت وی شده بود از اشکال در چیدمان داوری پرسید گفت : من نمی خواهم وارد حریم چیدمان داوران شوم اما ما در بازی های صبا ، ذوب آهن و … هم چنین مشکلات زیادی را در داوری داشته ایم .

وی ادامه داد : ما نمی خواهیم که حق تیم مقابل را بگیرند و به ما بدهند و فقط این انتظار را داریم که داوران عادلانه قضاوت کنند و حق تیم ما را از ما نگیرند .

 

منصور ابراهیم زاده

 

ابراهیم زاده : تاثیر تشویق تماشاگران روی بازی شاخص بود / به دنبال پیروزی بودیم

 

اگر تیمی خوب بازی کند و نتیجه نگیرد ، آن بازی هیچ فایده ای برای تیمی که نتیجه نگرفته است ندارد و امروز این اتفاق افتاد و داماش توانست از معدود موقعیت های خوب خود به دو گل دست پیدا کند .

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم نفت تهران پس از شکست دو برصفر این تیم در مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : این پیروزی را به تیم داماش و مردم خونگرم رشت که از تیمشان حمایت کردند تبریک می گویم . تاثیر تشویق تماشاگران بر روی بازی بسیار شاخص بود .

 

وی افزود : در بازی با استقلال ، آقای قهرمانی در جایی میگفت فلان بازیکن اگر کاری انجام دهد به او اخطار می دهم و در نهایت هم به موسوی در آن بازی اخطار داد . در این بازی هم من دیدم که آقای مباشری در اعتراض هایشان از ذهنیت سال گذشته حرف میزدند و نمی دانم چه ذهنیتی وجود داشته اما امیدوارم داوران در هر بازی براساس اتفاقات همان دیدار نظرشان را بدهند .

وی ادامه داد : در یکی از صحنه بازیکن داماش پیراهن مهدی خیری را گرفت اما داور خطا را نگرفت و یا صحنه های دیگری مثل گل دوم داماش بود که من حس می کنم آفساید بود اما امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد .

 

سرمربی نفت تهران در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که در مورد نفوذپذیری عجیب نفت از سمت راست دفاع این تیم پرسیده بود گفت : در دو بازی اخیر و در نبود وریا غفوری به شکل خیلی بدی داریم از سمت راست گل می خوریم . وریا غفوری بازیکن سرعتی است و نبود او با توجه به تاکتیک داماش که بر روی حرکات سرعتی بازی می کرد خیلی موثر بود .

وی ادامه داد : بعد از گل دوم ما به دنبال به دست آوردن گل و تلافی بودیم و این باعث می شد که فاصله ای بین خط هافبک و سمت راست بیفتد . از آنجایی که بازیکنانی مثل جهانبخش و ابراهیمی هم به آن نقطه آمده بودند ضریب نفوذپذیری ما بیشتر شده بود .

وی افزود : ما به فکر پیروزی بودیم، در غیر اینصورت باید تیم را عقب می کشیدیم . برخی مواقع نیاز است که یک مربی ریسک کند و اگر دقت کرده باشید حتی هادی شکوری هم رو به جلو بازی می کرد .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید