وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و سپاهان اصفهان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان برگزار شد . این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود داماش گیلان خاتمه یافت .

 
 
ناظمی : بازیکنان در کل لیگ با غیرت و تعصب خود به میدان رفتند/ دست تماشاگرانمان را می بوسم

 

سپاهان تیم دوم جدول لیگ و یکی از حرفه ای ترین تیم های کشورمان است و این کارمان را برای پیروزی سخت کرد اما با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم .

به گزارش وارش اسپرت ، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی تیم خود در مقابل سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان مطلب فوق گفت : با توجه به این که 4 بازیکن را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، مجبور شدیم که تغییرات عمده ای را در تیم لحاظ کنیم و خوشبختانه با تلاش مضاعف بازیکنان در این دیدار پیروز شدیم. این بازیکنان در کل لیگ با غیرت و تعصب خود به میدان رفتند که باید از آن ها تشکر ویژه ای را داشته باشم .

 

وی در خصوص اینکه با پیروزی داماش بر سپاهان، راه برای قهرمانی استقلال هموار شد گفت : ما برای خودمان میجنگیم و در کنفرانس پیش از بازی هم این مسئله را عنوان کرده ام که می خواهیم پیروز شویم تا حضور خودمان در لیگ برتر را تثبیت کنیم . تا روز پنجم اردیبهشت به بازیکنان استراحت داده ایم و پس از آن برای این دیدار برنامه ریزی خواهیم کرد اما مسلما ما برای حیثیت فوتبال گیلان می جنگیم .

 

سرمربی داماش در مورد اخراج مختاری گفت : تورج حق وردی از داوران خوب کشورمان است و با توجه به اینکه از صحنه دور بودم نمی توانم تا فیلم را ندیده ام اظهار نظری داشته باشم .

وی ادامه داد : پس از اخراج محمد مختاری مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و با فشار مضاعف سپاهان تصمیم گرفتیم که هادی محمدی 20 ساله را هم به میدان بفرستیم تا جلوی مدافعان تیم به کار تدافعی کمک کند . خوشبختانه این تاکتیک جواب و توانستیم پیروز میدان باشیم .

ناظمی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر معرفی حاشیه‌سازانی که او پیش از این وعده معرفی کردن آن‌ها را داده بود گفت: ما تابع مقررات باشگاه هستیم و به من گفته اند که در این باره صحبت نکنم و آن را به پایان فصل موکول می‌کنم.

 

وی در پایان گفت : از تمامی تماشاگران که به معنای واقعی از تیم خود حمایت کردند تشکر می کنم و دستشان را می بوسم . این تیم هم به واقع متعلق به همین تماشاگران پرشور است .

 

کرانچار ، سرمربی سپاهان، بازی داماش و سپاهان

 

کرانچار : اشتباهات یک بازیکن مسبب شکستمان بود/ امیدمان برای قهرمانی را از دست نداده ایم

 

مطمئنا از نتیجه بازی راضی نبودم ، چرا که تنها پیروزی در این دیدار می توانست برای تیم من ارزشمند باشد . داماشی ها از دو اشتباه ساده لوحانه ما استفاده کردند و به دو گل مهم دست پیدا کردند .

به گزارش وارش اسپرت ، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان اصفهان پس از شکست دو بر یک تیم خود مقابل داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان مطلب فوق گفت : به تیم داماش تبریک می گویم که این بازی را سزاوارانه پیروز شد، هر چند ما هم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان به نحو مطلوب استفاده کنیم .

وی ادامه داد : این واقعیت را نباید از یاد برد که ما از 10 فروردین هر دو تا چهار روز یک بار مسابقات سنگینی را که هر کدام حکم مرگ و زندگی برایمان داشت را پشت سر گذاشتیم و واقعا فشار زیادی به بازیکنان تیم ما آمد . طبیعی است که با این فشارها بازیکنان تیم من دچار اشتباهاتی بشوند.

وی افزود : به طور کل ما هنوز امیدمان را از دست نداده ایم چراکه هنوز استقلال در مقابل فولاد بازی نکرده است و شاید همه چیز به هفته آخر لیگ کشیده شود.

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه سپاهان می توانست شرایط قهرمانی را خود در اختیار داشته باشد گفت : ما دو بازی بسیار مهم با الاهلی و دو بازی بسیار سنگین در مقابل استقلال را با فواصل بسیار کم پشت سر گذاشتیم . در دو مسابقه ما مجبور بودیم که بیشتر زمان بازی را با یک بازیکن کمتر و 10 نفره دنبال کنیم و به بالطبع تمامی این پارامترها می تواند در جایی گریبانگیر تیم شود .

وی ادامه داد : امروز نمیدانم که برای چه یک بازیکن ما به آن شکل مرتکب پنالتی شد و در گل دوم هم جایگیری غلط او مسبب دریافت گل شد . هر چند من او را مقصر نمیدانم و طبیعی است که در برخی مواقع بازیکن تمرکز لازم را ندارد ، بلکه خواستم بگویم اتفاقات فوتبال گاهی مسبب این می شود تا تیمی نتواند خوب نتیجه بگیرد.

وی افزود : اگر چه داماش هم در این بازی 10 نفره شده بود و 4 بازیکن اصلی خود را به همراه نداشت اما من فکر می کنم بازیکنانی که جایگزین آنها شده بودند بسیار با طراوت بازی کردند تا به این شکل خود را به سرمربی تیم خود اثبات کنند .

 

کرانچار در پاسخ به خبرنگاری که با زیر سوال بردن واژه فرهنگی پیش از نام سپاهان از فحاشی های ممتد سپاهانی که در کنار سالن کنفرانس هم ادامه داشت انتقاد کرده بود گفت : شاید نتیجه امروز به میزان زیادی روی آنها تاثیرگذار بود و تحریکشان کرده است و شاید در عکس العمل به این نتیجه این رفتار را از خود نشان می دهند .

وی در خصوص درگیری او و حاج صفی گفت : بین کادرفنی و حاج درگیری خاصی به وجود نیامد و او هم از این نحوه بازی خود ناراضی بود .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید