وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های راه آهن و داماش گیلان با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

درخشان : روی عدم رعایت بازی جوانمردانه سه امتیاز را از دست دادیم

 

بعضی وقت‌ها در فوتبال چیزهایی گم می‌شود که هر چه به دنبال آن می‌روید نمی‌توانید پیدایش کنید. شما دنبال فوتبال قشنگ‌تر و جوانمردانه می‌روید اما هم قشنگی از بین می رود و هم جوانمردانگی.

حمید درخشان سرمربی داماش پس از شکست یک بر صفر داماش مقابل راه آهن در کنفرانس مطبوعاتی گفت : وقتی بازیکن راه آهن زمین افتاد بازی جوانمردانه را انجام دادیم و توپ را به بیرون فرستادیم اما کار برعکس شد و روی آن اتفاق خطایی رخ داد که منجر شد گل بخوریم. بازیکنان راه آهن به جای اینکه توپ را به دروازه‌بانمان بدهند در منطقه‌ای در اختیار بازیکنان ما قرار دادند که تحت فشار بود و باعث شد خطا بدهیم. برخی چیزها را یاد می‌دهیم اما اینکه کسی یادنمی گیرد به خودش مربوط می‌شود.

 

درخشان تاکید کرد: بازی زیبایی را در نیمه اول انجام ندادیم اما در نیمه دوم شرایط‌مان بهتر شد. به راه‌ آهن به خاطر کسب این سه امتیاز تبریک می‌گویم. اگر تیمی گل نزد گل می‌خورد و این اتفاق برای ما افتاد. امروز از این ناراحتم که گلی که خوردیم روی عدم رعایت بازی جوانمردانه بود. به هر حال سه امتیاز این مسابقه را از دست دادیم و باید سعی کنیم دیگر این اشتباهاتمان را تکرار نکنیم.

 

علی دایی نیز در نشست خبری پس از دیدار راه آهن برابر داماش گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی کیفیت مطلوبی نداشت و دو تیم محتاط بودند ولی هرچه گذشت ما مسلط‌تر شدیم. در کل هم موقعیت‌های ما بیشتر از داماش بود و حریف موقعیت آنچنانی نداشت که خطرساز شود. متاسفانه در همان اوایل بازی کاسترو را از دست دادیم ولی در مجموع بهتر کار کردیم و تیم برتر میدان بودیم و استحقاق سه امتیاز را داشتیم.

 

وی ادامه داد: خوشحالم که پس از چند بازی توانستیم گل بزنیم و ببریم. با اینکه در این بازی چند بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و دست‌مان بسته بود، بازیکنان در همه نقاط زمین خوب و خیلی باهوش بازی کردند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید